SILNIK: 1.9 Multijet 8V 88kW 120KM
ROK PRODUKCJI: 2010
KOLOR LAKIERU: NERO MICALIZZATO
PRZEBIEG: 245 000 km
KRAJ POCHODZENIA: AUSTRIA
Z ciekawszych rzeczy w ekwipunku:
- 4 szyby elektryczne
- climatronic
- fabrycznie przyciemnione szyby
- fabryczne xenony
- doświetlanie zakrętów
- tempomat
- schowek klimatyzowany (w podłokietniku)
- ASR
- relingi
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewana tylna szyba
- automatyczne domykanie okien
itp itd
Z najważniejszych rzeczy wykonano w ostatnim czasie:
- pełna geometria kół przód i tył (2018)
- rozrząd i pompa wody (2018)
- regeneracja alternatora (2020)
- wahacze i tuleje tylnego zawieszenia (2021)
- tarcze i klocki hamulcowe przód ATE (2021)
- tarcz i klocki hamulcowe tył BREMBO (2021)
- kompletne sprzęgło i koło dwumasowe (2021)
To co podoba mi się w tym egzemplarzu
- mapa silnika na 170KM i 390 Nm momentu obrotowego
- wycięty DPF
- amortyzatory SACHS
- komplet sprężyn obniżających EIBACH PRO KIT -30
- opony wielosezonowe VREDESTEIN
- felgi FIAT 18'
- chromowane elementy wykończenia nadwozia
- ledowe, bardzo mocne żarówki w reflektorach doświetlania zakrętów
- niefabryczne radio z ekranem dotykowym KENWOOD
(6,8 cala ekran, funkcja USB, bluetooth, AV, Android Auto i inne bajery)
To czego brakuje mi w tym egzemplarzu
- drewnopodobne elementy wykończenia kokpitu
- fabryczne radio z nawigacją
- dodatkowe siatki w oknach z tyłu
- normalne koło zapasowe (jest dojazdowe)
- chromowane relingi (są czarne)
- brak elektrycznie składanych lusterek
_____________________________________________________________
Z tego FIATA jestem niespodziewanie bardziej szczęśliwy niż byłem podjarany przed zakupem.
W 100% wart swojej ceny. Zadbany, dobrze wyposażony, porządnie serwisowany.
Bardzo ładny lakier, dobrze nawoskowany, w środku nie zużyty nie poprzecierany, bagażnik elegancki
z dodatkową półką we wnęce, powstawiane sporo ledowych żarówek, czysta i pachnąca tapicerka.
Na oponach spokojnie jeszcze rok pojeżdżę. Felg bardzo się bałem ale po tygodniu jazdy po lokalnych drogach wcale
nie są tragiczne. Opony szerokachne + dystanse = dobrze się to prowadzi przy obniżonym zawieszeniu.
Wszystko co było trzeba było zrobione w zakresie eksploatacji, napraw serwisowych.
Przyjechałem do siebie. Sprawdziłem ciśnienie w oponach. Wymieniłem wszystkie filtry i olej na LIQUI MOLY 5W40.
Zdjeliśmy osłonę silnika od spodu, suchutka, od góry też się nic nie poci. Jedynie troszkie w okolicach EGR i gdzieś przy dolocie
ale to jak w większości silników diesla....
__________________________________________________________________
Added in 18 minutes 10 seconds:
WNĘTRZE






KAROSERIA





DETALE




WARIACJE


