Stilo 1.4, czy 1.6?

Dział w którym rozmawiamy na temat codziennej eksploatacji Stilo.
Awatar użytkownika
bajprzeznet
Klubowicz
Posty: 364
Imie: Artur
Auto: Stilo 3d 2003 / 5d 2006
Silnik: 1.2 80KM / 1.4 95KM 2xLPG
Lokalizacja: Lodz

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: bajprzeznet » 21 lis 2017, 07:55

JAk IK16TT to znaczy że jednak uderzasz w 1.6 :)
Moim zdaniem wystarcza zwykłe K16TT, też dają rade 30 tys km i lepiej wymienić i spokój, koszt 35zł.
Cewki ważne żeby nie SAGEM, każde inne wytrzymują 2 razy tyle.

Olej czy dasz Motula czy Valvoline bez różnicy, oba są super, a jak będzie brał tak będzie brał.
Pamietaj też że wartość auta wtedy nie wzrośnie i możesz być bardzo do tyłu w razie jakiegoś dzwona, Stilo to już stare auto:)

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 1830
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: pio075 » 21 lis 2017, 08:21

bajprzeznet pisze:J
Pamietaj też że wartość auta wtedy nie wzrośnie i możesz być bardzo do tyłu w razie jakiegoś dzwona, Stilo to już stare auto:)

Prawdę mówiąc to wartość Stilo jest juz tak niska że właśnie utrata wartości jest już pomijalna.
A jeszcze tak wracając na chwilę do tematu Bravo - za 20 kupi sie spokojnie 120, nawet 150 można znaleźć (oczywiście jedne z pierwszych roczników) więc bez przesady - m32 tak czy tak będzie trzeba zrobić i nigdy nie wiadomo co się w niej znajdzie więc nie ma się co tym elementem kierować przy zakupie.

Awatar użytkownika
bajprzeznet
Klubowicz
Posty: 364
Imie: Artur
Auto: Stilo 3d 2003 / 5d 2006
Silnik: 1.2 80KM / 1.4 95KM 2xLPG
Lokalizacja: Lodz

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: bajprzeznet » 21 lis 2017, 08:28

pio075, zgadam się co do Bravo - znajomy kupił ponad rok temu 150KM za 19 tysiecy plus oczywiscie robota skrzyni, hamulce itp - koszt łączny wyszedł 24 z założeniem LPG i zrobił juz z 70 tys. Ale rocznik 2007. Teraz wybór jest znacznie większy.

A co do wartosci Stilo ja tylko przestrzegam przed nadmiernym pakowaniem kasy w elementy które tego nie wymagają, bo nigdy jej nie odzyskamy, a może lepiej wtedy dołożyć do czegoś nowszego :) Nie sztuka kupić stare auto za 7 tysiecy, włożyć 5 tysięcy i potem narzekać że się dostało znowu maks 7 :)

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 21 lis 2017, 10:06

rzeczy typu cewki, świece, czy olej to dla mnie podstawa i musza być dobrej jakości. Nic ponad to, co trzeba będzie zrobić, nie włożę, ale też nie mam zamiaru przesadnie oszczędzać, bo chcę mieć pewność, czym jeżdżę. Co do Bravo, to biorąc T-Jeta za pieniądze poniżej 20 tysięcy można się spodziewać, że nie tylko M32 bedzie do roboty [około 2500zł] ale również turbina i dwumasa będą wymagały napraw. Wersja 120 ma stałą geometrię, tam jest taniej, wersja 150 ma zmienną więc wychodzi 2x drożej. Czy się kupi za 20 i 5 ma się w zapasie na naprawy, czy za 25 i często trafi się już po regeneracji M32 i turbiny, to na jedno wychodzi. Fakt jest taki, że trzeba mieć przygotowane około 15000zł więcej, niż na Stilo. Temat Bravo przerabiam już około pół roku. Weźcie telefon i podzwońcie po tych super ofertach za 18-20 i zapytajcie, czy auto nie miało jakichś przygód drogowych, bo będziecie z miernikiem lakieru, zobaczycie, jak się rozmowa nagle zmieni :D

Plan mam taki, że muszę czymś dojeżdżać do pracy, na zakupy, czasem na wypad na weekend i prawdopodobnie w przyszłym roku na chwile za granicę będę musiał podjechać. Spłaci się Stilo, zastanowię się nad dołożeniem kasy na Bravo. Obecne auto nie ma już progów, ma dziurę w podłodze i prawdopodobnie w perspektywie lepienie gniazd tylnych amorów. Szkoda mi pakować kolejne 3-4 tysiące na remont tego wszystkiego + porządną konserwację w auto z 99r za które i tak dostanę max 3000zł.

Stilo to będzie moja przymiarka do Bravo, bo opony, czy Alufelgi zabiorę do Bravo, bo są przecież te same rozmiary. Nawet wersja T-Jet może mieć założone 195\65\15 bo jest to fabryczny zamiennik 205\55\16.

Zobaczę co się trafi w lepszym stanie i za lepsze pieniądze. Jak będzie 1.4, to wezmę 1.4, jak trafi się 1.6 to też nie pogardzę. Szczerze mówiąc, już może bym ten brak klimy przebolał, ale marzyłoby mi się wreszcie mieć sterowanie radia z kierownicy i tempomat...

PS> Dużo przyjemniej, muszę przyznać rozmawia się na tym forum, niż np. na forum Bravo, tam administracja ma dosyć mocno nie równo pod sufitem... :razz:

Tak, czy siak, ręce mam związane gdzieś do 10 grudnia, bo nawaliło mi się tak wydatków, że czekam na decyzję banku w sprawie pożyczki, ale z drugiej strony mam sporo czasu na zaczerpnięcie informacji.

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stil ... ziFsj.html - znacie się, zadzwońcie i podpytajcie o rzeczy na które ja mogłem nie zwrócić uwagi, bo Fiata wcześniej nie miałem. Póki co, ta opcja jest najbliżej mnie i wydaje się najrozsądniejsza.

Awatar użytkownika
bajprzeznet
Klubowicz
Posty: 364
Imie: Artur
Auto: Stilo 3d 2003 / 5d 2006
Silnik: 1.2 80KM / 1.4 95KM 2xLPG
Lokalizacja: Lodz

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: bajprzeznet » 21 lis 2017, 11:43

Z ciekawosci bo na forum Bravo dawno nie bywałem, aż tak im tam odwala? :)

Jeśli posypały ci się finanse to masz racje odpuść Bravo, bo za to co dopożyczysz do Stilo, to na start włożysz do Bravo.
Bo Bravo z małym przebiegiem, nawet jak kupisz za 20 to dwie rzeczy na bank będziesz robił - skrzynie i dwumas. to już jest 3 tys zł. Turbo o dziwo z reguły wytrzymuje 200 tys spokojnie, nawet w 150KM.

Jeśli kupisz Stilo i będziesz kupował opony i alufelgi pomyśl nad 16stkami, nawet z Bravo, bo nawet jak nie kupisz Bravo to felgi łatwiej pogonisz.
A dlaczego 16tki? Bo jeśli kiedyś kupisz Tjeta 150KM to zrezygnujesz z 15stek po pierwszym deszczu, jeździłem i powiem że masakra, gubi trakcje na mokrym nawet na dobrych oponach. Założone zostały całoroczne 16stki i zero problemów - dlatego przyszłościowo taka rada.
W 120KM ujdą 15stki, w Linei się sprawdzają przy tym motorze.

JA bym szukał 1.4, chyba że trafi się 1.6 w dobrej cenie i nie zatyrany. I ewentualne LPG też lepiej samemu założyć.
Naprawdę dużo zależy czy trafisz egzemplarz zmęczony czy nie, bo jak będzie padło to zrazisz się na amen.

Awatar użytkownika
mardt
Klubowicz
**
Posty: 524
Imie: Marcin
Auto: Punto Evo
Silnik: 1.4 8v
Kolor: VERDE AVVENTURIERO MET
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=61&t=14848
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: mardt » 21 lis 2017, 18:55

Zdecydowanie 1.4 miałem 1.6 nie był tragiczny ale jednak bezpieczniejszym wyborem będzie 1.4

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 22 lis 2017, 06:38

Powiedzcie mi jeszcze, ile to pali tak przy 90km\h spokojnej jazdy dwupasem? Taki mam dojazd do pracy. Oraz ile by to mogło spalić przy 140 na autostradzie? Silnik 1.4 i 1.6.

bzykol
Starszy Klubowicz
Posty: 2008
Imie: Pieter
Auto: Fiat Stilo Multiwagon
Silnik: 1.6 103 KM
Kolor: Grigio Tecno VR
Prezentacja auta: http://wdm.zmudaweb.pl/p,bzykol,19
Lokalizacja: Kraków, Limanowa
Kontaktowanie:

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: bzykol » 22 lis 2017, 07:00

Dane dla multiwagona z gazem.
1. grzecznie dwupasem: powrót znad morza po autostradzie, zamulanie 90-110. Doładowany po sufit plus box 500l na dachu - wyszedł mi 8.6 gazu.
2. Jadąc szybciej to już trzeba się liczyć że spali koło dychy.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 22 lis 2017, 10:14

bzykol pisze:Dane dla multiwagona z gazem.
1. grzecznie dwupasem: powrót znad morza po autostradzie, zamulanie 90-110. Doładowany po sufit plus box 500l na dachu - wyszedł mi 8.6 gazu.
2. Jadąc szybciej to już trzeba się liczyć że spali koło dychy.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Strzelam, że 1.6 3D\5D przy 90km\h w pojedynkę spali około 7.5L LPG, mam racje?

bzykol
Starszy Klubowicz
Posty: 2008
Imie: Pieter
Auto: Fiat Stilo Multiwagon
Silnik: 1.6 103 KM
Kolor: Grigio Tecno VR
Prezentacja auta: http://wdm.zmudaweb.pl/p,bzykol,19
Lokalizacja: Kraków, Limanowa
Kontaktowanie:

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: bzykol » 22 lis 2017, 10:22

Nie mogę porównać bo praktycznie nie jeżdżę tym autem samotnie. Ale myślę, że przy dobrej instalacji jest to możliwe.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 22 lis 2017, 10:34

Jak dzwonię po ofertach, które mi się podobają, to widze, że sporo w tych autach ludzie deklarują, że jest porobione i są w stanie przedstawić na to rachunki. To też mnie przekonuje o słuszności tymczasowego wyboru Stilo. Ceny części też na poziomie mojego Daewoo.

Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2475
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: ryan_cooper5 » 22 lis 2017, 11:34

Narzeczonej 1.6 3d brało z Wielunia do Opola (100 km) w 4 osoby i bagaz 6.5 litra benzyny. Silnik nieskalany gazem

Awatar użytkownika
Kru5z0n
Nowy Klubowicz
Posty: 207
Imie: Grzegorz
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.8 16V 133KM
Kolor: Czarny
Lokalizacja: Radziejów Kujawsko-Pomorskie

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Kru5z0n » 22 lis 2017, 14:35

Jakbym miał teraz kupować Stilo na dojazdy do pracy czy do ogólnego użytkowania, to wybrałbym 1.4 5D bez szklanego dachu i ze zwykłą klimatyzacją.

Awatar użytkownika
Nokian
Nowy Klubowicz
Posty: 134
Imie: Michał
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTDm 140PS
Kolor: Grigio Orione VR
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=15152
Lokalizacja: Żywiec

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Nokian » 22 lis 2017, 17:24

Sterowanie z kierownicy to raczej zbędny bajer, mam i używam sporadycznie - ręka i tak wędruje do radia.

Kupując Stilo trochę za mało skupiłem się na benzynowych silnikach, nie było wtedy takiego tematu jak ten i trochę za bardzo uległem opinią o 1.6 wykluczając benzynę... choć z drugiej strony 1.4 jest tyle co kot napłakał w wersji MW to już w ogóle nie ma o czym mówić. Ostatni był jeden z 2006 roku za 11 500. Po miesiącu poszedł pewnie za nie wiele mniej. Na dzień dzisiejszy tak jak kolega wyżej - brałbym benzynę i nawet teraz chętnie bym się zamienił. Choć nie mogę narzekać na klekota to jednak rozsądniej benzyna lub PB + LPG.

Awatar użytkownika
bajprzeznet
Klubowicz
Posty: 364
Imie: Artur
Auto: Stilo 3d 2003 / 5d 2006
Silnik: 1.2 80KM / 1.4 95KM 2xLPG
Lokalizacja: Lodz

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: bajprzeznet » 22 lis 2017, 20:12

1.6 do 100km/h jest dosyć ekonomiczny, spokojnie zakres 8-9L LPG.
1.4 przy takich prędkościach gdzieś w graniach 7-8LPG
Powyżej 120 i 140 te różnice się powiększają, tam gdzie 1.6 spali 12 LPG to 1.4 spali ok 10L.

Większe różice są w miescie, tam 1.4 pali wyraźnie mniej, nawet w Łodzi ok. 11-12L LPG, gdzie 1.6 ok 13L minimum przy takich samych korkach.

Aha MW względem 5D jest słabsze i więcej pali, cudów nie ma.

ramzes106
Nowy Klubowicz
Posty: 33
Imie: Marek
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.4
Kolor: srebrny

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: ramzes106 » 22 lis 2017, 20:21

ja żałuje że do swojego 1.4 MW nie wsadziłem LPG od razu.

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 23 lis 2017, 07:47

@ryan_cooper5 to spalanie całkiem zacne, pytanie, przy jakich prędkościach.

@Kru5zOn jeśli pominąć spalanie, to 1.6 wcale taki zły względem tego 1.4 chyba nie jest, a jednak sporo jest komentarzy, że te silniki 1.4 chleją olej na potęgę. Natomiast 1.6 nie dość, że jest dynamiczniejszy, to spala raptem około 1L więcej. Przy jeździe na LPG, to zerowa różnica. Stilo z 1.4 w rozsądnych pieniądzach jest na prawdę mało.

@Nokian Dla Ciebie sterowanie z kierownicy to może zbędny bajer, ja o tym marze od dawna, bo czasem ciężko jest trafić w małe przyciski na radiu, jak musisz się skupiać na autostradzie na jeździe, bo masz 140, czy 160 na liczniku... Co do zasilania - tylko LPG. Cena ropy jest fatalna, oszczędności przy Dieslu zero a dodatkowo, jak zimą zatankujesz jakąś chrzczoną ropę, to mogą się zacząć cyrki z wtryskami. Dwumasa, czy turbina to może nie są jakieś większe problemy, bo na Allegro sporo tego można znaleźć w rozsądnych cenach [używki] ale z drugiej strony, jak mam wydać 250 na używaną dwumasę, a mieć te 250 w kieszeni, bo nie mam dwumasy, to wole mieć te 250 w kieszeni :D Stilo jest w takich pieniądzach, że spokojnie bym się na Twoim miejscu zastanowił nad zamianą na LPG.

@ramzes106 jeśli zamierzasz nim jeszcze polatać ze dwa-trzy lata, to wstawiaj, nawet się nie zastanawiaj.

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 1830
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: pio075 » 23 lis 2017, 08:15

Zielony34 pisze:@ryan_cooper5 to spalanie całkiem zacne, pytanie, przy jakich prędkościach

Odpowiem za kolegę - przy miarowej jeździe tak do 100km/h. Powyżej 100-110km/h spalanie zauważalnie skacze.
U mnie najniższe średnie wyszło wyszło na poziomie 6,48l/100km (mierzone na "dystrybutorze" tzn. wyliczając z ilości paliwa i przebytego dystansu) jednak realnie nastawiałbym sie na 7,4l/100km przy takiej mieszanej jeździe (taka średnia wyszła mi z przejechanego dystansu 40000km).

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 23 lis 2017, 08:41

To spalanie akceptowalne. Mało które 1.6 pali mniej, a nie oszukujmy sie, jak się 1.4 powkręca na obroty, to podejdzie spalanie pod prawie te same wartości. Druga kwestia, że 1.4 ciężko będzie znaleźć. Na Allegro DWA ogłoszenia przy zaznaczeniu opcji nieuszkodzonego auta i nie anglika. Na OLX 5 ofert, które są albo daleko, albo średnio interesujące. Jest z czego wybierać przy 1.6.

Tak z całego tego tematu wynika, że 1.4 ma przewagę tylko w spalaniu, przez VI bieg. Pali za to sporo oleju, bo jak trafię na kiepski egzemplarz, to nawet 0.5L na 1000km, ale z drugiej strony, jak się go pociągnie po obrotach, to spalanie wiele niższe od 1.6 nie będzie. Masa auta robi swoje i mimo wszystko, 1.6 będzie zbierało się lepiej, bo 132Nm w 1.4 vs 145 w 1.6 robotę zrobi... Rozrząd w obu wypadkach max po 60 tysiącach do zrobienia i podejrzewam, że znaleźć jakieś używane części w stylu rozrusznika, alternatora, czy przepustnicy, będzie łatwiej na szrocie do 1.6. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że nawet 1.2 jest bardziej popularny od 1.4.

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 1830
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: pio075 » 23 lis 2017, 10:43

Zielony34 pisze:Tak z całego tego tematu wynika, że 1.4 ma przewagę tylko w spalaniu, przez VI bieg. Pali za to sporo oleju, bo jak trafię na kiepski egzemplarz, to nawet 0.5L na 1000km, ale z drugiej strony, jak się go pociągnie po obrotach, to spalanie wiele niższe od 1.6 nie będzie. Masa auta robi swoje i mimo wszystko, 1.6 będzie zbierało się lepiej, bo 132Nm w 1.4 vs 145 w 1.6 robotę zrobi... Rozrząd w obu wypadkach max po 60 tysiącach do zrobienia i podejrzewam, że znaleźć jakieś używane części w stylu rozrusznika, alternatora, czy przepustnicy, będzie łatwiej na szrocie do 1.6. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że nawet 1.2 jest bardziej popularny od 1.4.

Ze spalaniem oleju w 1.6 też jest różnie - mój na przykład olej pije, są egzemplarze które znów zużywają minimalne ilości oleju, wszystko zależy od stanu silnika, tego jak często ktoś wcześniej wymieniał olej itp. także nie nastawiaj się na to, że 1.6 to na 100% oleju nie łyknie ;)
Rozrząd w 1.6 jest upierdliwy jeśli chodzi o jego ustawienie bo właściwie tylko na Fiatowskich blokadach da się to zrobić dobrze więc trzeba albo wymieniać w ASO albo u kogoś kto wie co i jak i ma takie blokady (co może trochę zwiększyć koszty bo byle Czesiek z młotkiem i przecinakiem tego nie zrobi). Z drugiej strony pompa wody w 1.6 jest na pasku osprzętu więc jeżeli nie jest zużyta to nie trzeba jej wymieniać razem z rozrządem.
Na marginesie 1.2 i 1.4 to w dużej mierze ten sam silnik ;)

Zielony34
Nowy Klubowicz
Posty: 28
Imie: Maciej
Auto: Daewoo Leganza
Silnik: 2.0 - 133KM
Kolor: Zielony

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Zielony34 » 23 lis 2017, 11:46

pio075 pisze:
Zielony34 pisze:Tak z całego tego tematu wynika, że 1.4 ma przewagę tylko w spalaniu, przez VI bieg. Pali za to sporo oleju, bo jak trafię na kiepski egzemplarz, to nawet 0.5L na 1000km, ale z drugiej strony, jak się go pociągnie po obrotach, to spalanie wiele niższe od 1.6 nie będzie. Masa auta robi swoje i mimo wszystko, 1.6 będzie zbierało się lepiej, bo 132Nm w 1.4 vs 145 w 1.6 robotę zrobi... Rozrząd w obu wypadkach max po 60 tysiącach do zrobienia i podejrzewam, że znaleźć jakieś używane części w stylu rozrusznika, alternatora, czy przepustnicy, będzie łatwiej na szrocie do 1.6. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że nawet 1.2 jest bardziej popularny od 1.4.

Ze spalaniem oleju w 1.6 też jest różnie - mój na przykład olej pije, są egzemplarze które znów zużywają minimalne ilości oleju, wszystko zależy od stanu silnika, tego jak często ktoś wcześniej wymieniał olej itp. także nie nastawiaj się na to, że 1.6 to na 100% oleju nie łyknie ;)
Rozrząd w 1.6 jest upierdliwy jeśli chodzi o jego ustawienie bo właściwie tylko na Fiatowskich blokadach da się to zrobić dobrze więc trzeba albo wymieniać w ASO albo u kogoś kto wie co i jak i ma takie blokady (co może trochę zwiększyć koszty bo byle Czesiek z młotkiem i przecinakiem tego nie zrobi). Z drugiej strony pompa wody w 1.6 jest na pasku osprzętu więc jeżeli nie jest zużyta to nie trzeba jej wymieniać razem z rozrządem.
Na marginesie 1.2 i 1.4 to w dużej mierze ten sam silnik ;)


Tak się składa, że mam mechanika od Fiatów, bo gość kiedyś pracował w ASO Fiata, jako diagnosta :D Sam polecił mi Stilo i silnik raczej 1.6. Mówił, że oprócz elektryki jest to samochód bardzo solidny a same naprawy i ceny części śmiesznie niskie. Druga kwestia, jak pisałem, silników 1.4 jest bardzo mało... Stawiam więc chyba na 1.6 definitywnie, a co do nadwozia, to zobaczymy, co się trafi w lepszym stanie. Bardziej podoba mi się 3D, bardziej potrzebuję 5D... :P

Awatar użytkownika
Nokian
Nowy Klubowicz
Posty: 134
Imie: Michał
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTDm 140PS
Kolor: Grigio Orione VR
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=15152
Lokalizacja: Żywiec

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: Nokian » 23 lis 2017, 12:15

Zielony34 nie powiedziałbym, że są to małe przyciski, intuicyjnie się je obsługuje aczkolwiek każdy ma swoje zdanie na ten temat :)

W swojego już trochę zainwestowałem (nic z racji posiadania diesla) więc żeby je sprzedać to jeszcze z rok trzeba pojeździć żeby to miało sens. Chyba, że się coś trafi naprawdę fajnego ale najpierw trzeba sprzedać swoje Stilo a to już nie takie proste :D

Powodzenia w zakupie. Stilo fajne auto, będzie Pan zadowolony :) Gdyby mi się do garażu mieściło kupiłbym drugiego dla żony.

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 1830
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: pio075 » 23 lis 2017, 15:52

Zielony34 pisze:Tak się składa, że mam mechanika od Fiatów, bo gość kiedyś pracował w ASO Fiata, jako diagnosta :D Sam polecił mi Stilo i silnik raczej 1.6. Mówił, że oprócz elektryki jest to samochód bardzo solidny a same naprawy i ceny części śmiesznie niskie. Druga kwestia, jak pisałem, silników 1.4 jest bardzo mało... Stawiam więc chyba na 1.6 definitywnie, a co do nadwozia, to zobaczymy, co się trafi w lepszym stanie. Bardziej podoba mi się 3D, bardziej potrzebuję 5D... :P

Tak jak pisałem wcześniej - mechanicznie 1.6 jest pancerny i idiotoodporny więc tu nie ma żadnych problemów, ostrzegam tylko że 1.6 też lubi wypić ;)
Co do nadwozia to zdecydowanie łatwiej znaleźć nie zajechane 5d - mniej popularny wśród "młodych".

ramzes106
Nowy Klubowicz
Posty: 33
Imie: Marek
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.4
Kolor: srebrny

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: ramzes106 » 23 lis 2017, 19:05

nie przesadzajmy, rozrząd spokojnie możesz w 1.4 robić po 100tyś

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 1830
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Stilo 1.4, czy 1.6?

Postautor: pio075 » 23 lis 2017, 19:17

Nie polecam - spotkalem się już z zerwanymi 1.2/1.4 więc wolałbym specjanie nie oszczędzać.



Wróć do „O Stilo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości