Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Opinie o warsztatach, usługach.
Awatar użytkownika
Karola
Nowy Klubowicz
Posty: 8
Imie: Karolina
Auto: Fiat Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: czerwony
Lokalizacja: Legnica

Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Karola » 19 paź 2017, 09:19

Witam jak w tytule potrzebny mechanik ogarniający temat selespeed.

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5065
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Mazi » 19 paź 2017, 09:28

Jeśli śląsk to https://www.facebook.com/Polu%C5%9B-539003849569495/
małopolska i okolice ja
warszawa i okolice Tomi.
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED?? http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=25

Awatar użytkownika
MBaran
Nowy Klubowicz
Posty: 219
Imie: Michał
Auto: Stilo
Silnik: 2.4
Kolor: Grigio Orione Vr. (675)
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=12647
Lokalizacja: Wrocław/Ząbkowice Śląskie

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: MBaran » 19 paź 2017, 16:55

A Dolny Śląsk - pod Wrocławiem - pepo. Napisz do niego, coś pewnie zaradzi ;)
Obrazek

Toro
Nowy Klubowicz
Posty: 140
Imie: Tomek
Auto: Fiat Stilo 5D
Silnik: 1,9 JTDm 16v 140KM
Kolor: Czarna perła
Lokalizacja: Dolny Slask

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Toro » 19 paź 2017, 22:16

MBaran pisze:A Dolny Śląsk - pod Wrocławiem - pepo. Napisz do niego, coś pewnie zaradzi ;)


A z której strony pod Wrocławiem?

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1081
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: pepo » 20 paź 2017, 05:57

kąty wrocławskie/ mietków

siwy1296
Starszy Klubowicz
Posty: 1489
Imie: Filip
Auto: Stilo Abarth
Silnik: 2.4 170KM
Prezentacja auta: abarth-by-siwyy-t11680.html

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: siwy1296 » 25 paź 2017, 08:30

Napisz moze co sie dzieje :) moze nie musisz nigdzie jechac albo problem jest oczywisty i potrzevujesz np cos zamowic :)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Karola
Nowy Klubowicz
Posty: 8
Imie: Karolina
Auto: Fiat Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: czerwony
Lokalizacja: Legnica

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Karola » 28 paź 2017, 12:06

Najpierw był problem z utrzymaniem ciśnienia w układzie hydraulicznym selespeed (nieszczelność) po wymianie akumulatora ciśnienia (gruszki) bez rezultatu..czujnik ciśnienia podmieniony bez rezultatu....przyszedł czas na wymianę oringów na elektrozaworach + podmianka pompy na używkę ciśnienie utrzymuje się tak jak powinno ok.45bar doładowuje jak zejdzie poniżej ogólnie ten problem został rozwiązany oczywiście nie obyło się bez problemów podczas demontażu pompy musiałam odkręcić przewody hydrauliczne z odkręceniem nie było problemów ale z przykręceniem już tak tzn z przykręceniem szczelnym po 3 próbach włożyłam na końcówki małe oringi (małych miedzianych podkładek nie mogłam dostać pewnie były by lepsze) szczelny układ jest ciśnienie trzyma błędów fes nie pokazuje kalibracja ok auto przejechało kilka razy kolo domu i koniec wrzucony bieg auto nie jedzie obroty jałowe w miejscu z tego co zauważyłam odpowietrzanie sprzęgła jest bez charakterystycznego klikania tylko po chwili mamy napis wykonano. Jakieś sugestie? wysprzęglik?

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1081
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: pepo » 28 paź 2017, 14:42

No te oringi mogły być właśnie gwoździem do trumny.. Być może go zgniotło i zapchał sie przewód. Fabrycznie nie ma tam żadnych oringow i nie ma być. Skoro był problem z dojściem trzeba bylo wykręcić cala nasadke selespeed. Ja kilka razy robiłem wymianę pompy i nigdy nie miałem problemu z dokręceniem przewodów ciśnieniowych

Added in 1 minute 49 seconds:
A do odpowietrzania rozumiem ze masz ciągle wcisnienty hamulec pod czas tej operacji?

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5065
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Mazi » 28 paź 2017, 20:50

Ja mam pytanie ?? Po co bierzesz się za skrzynie skoro nie masz pojęcia o tym?? Tak jak pisze pepo. W te nakrętki od przewodów wysokociśnieniowych nie wkłada się żadnych uszczelek. One doszczelniają się w momencie dokręcania na stożku. Ponad to z tego co widzę to ty masz problem z wewnętrzną nieszczelnością układu / brakiem trzymania ciśnienia przez odpowiednio długo. Spowodowane to jest zazwyczaj starym płynem, starymi oringami, rozwalonym akumulatorem ciśnienia. Nie raz się spotkałem z tym, że przy uszkodzonym aku ciśnienia trzeba czyścić układ/ nasadkę selespeed i pompę bo wciąga gumę do środka i zatyka kanały. Proponuję to oddać komuś kto ma pojęcie i rozbierze i poskłada układ od zera. Jeśli mówisz, że z przykręceniem przewodów miałaś problem 3 razy tzn, że na pewno krzywo wkręcałaś i nie zdziwię się jeśli gwint w nasadce jest już zjechany i będzie konieczna jej wymiana.
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED?? http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=25

Awatar użytkownika
Karola
Nowy Klubowicz
Posty: 8
Imie: Karolina
Auto: Fiat Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: czerwony
Lokalizacja: Legnica

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Karola » 28 paź 2017, 21:34

Tak jak pisalam, aku i plyn zostal wymieniony i jak to nie pomoglo wymienilam oringi na elektrozaworach na nowe i pompe na uzywaną po czym cisnienie wrocilo do normy 45 barow i tak trzymalo, ale na przewodach ktore u mnie nie maja gwintu stozkowego tylko prosty widac bylo sączący sie płyn mimo silnego dokrecenia, z uwagi na wysoką cenę nowych przewodow (1500 w aso) chcialam sie posilic oringami i mozliwe ze tym nieumyslnie pogorsztlam sprawe, pomysly sie skonczyly dlatego przypominam ze w temacie widnieje ze szukam specjalisty a nie glupio madrych uwag typu "po co sie bierzesz jak sie nie znasz" biore sie bo zaden mechanik w okolicy nie chce sie tego czepic i nie pierwsza usterke w tym aucie pokonalam z sukcesem bez mechanika ktory albo sie bał wsadzic w stilo rece albo chcial sie na nim uczyc za moje pieniadze

Added in 6 minutes 56 seconds:
Tak do odpowietrzania hamulec mam caly czas wcisniety, nie robie tego pierwszy raz stad wiem ze nie przebiega to jak powinno

Added in 14 minutes 19 seconds:
Wyglada na to ze tą gume zassalo jak pisal Mazi bo wyciagajac aku cos takiego gumowego znalazlam w kanaliku gdzie sie wkreca akumulator i nie byl to oring bo ten byl caly, zdziwienie bylo ale calego ukladu nie przeczyścilam potem i to byl pewnie blad :-( dodatkowo te zjechane gwinty...nie wykluczam, dzieki za diagnoze Panowie
A taką nakladke z przewodami mozna dostac z drugiej reki?

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1081
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: pepo » 28 paź 2017, 22:01

Moim zdaniem po wymianie gruszki i pompy ciśnienie wzrosło i albo wciągło resztki gruszki tzn tej membrany w kanały ss lub te oringi. Każdy przewód od ss jest w kształcie stożka mam ich cale wiadro.. i każdy jest taki na styl rurki hamulcowej. wiec albo masz jakąś tam samoróbkę lub nie przyglądnęłaś się im dobrze. a co z tym fachowcem z legnicy TED DIAGNOSTYKA FCA?

Added in 4 minutes 38 seconds:
na nakladke trzeba wydac ok 300zl klp, ja nie mam ale wiem kto moze miec jak cos moge podeslac namiar

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5065
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Mazi » 28 paź 2017, 22:23

Nie chodzi o to, że tam, jest gwint stożkowy tylko końcówka nakrętki ma taki kształt. A uwaga po co sie bierzesz jest jak najbardziej zasadna, bo to nie jest zabawka, która każdy naprawi. Ponadto piszesz, że nikt w okolicy nie chciał się tym zająć, a sama jakimś cudem byś to zrobiła :P ??? Niestety do wszystkich nas masz daleko musisz chyba sie zdecydować na dalszą wycieczkę.
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED?? http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=25

Awatar użytkownika
Karola
Nowy Klubowicz
Posty: 8
Imie: Karolina
Auto: Fiat Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: czerwony
Lokalizacja: Legnica

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: Karola » 31 lip 2018, 14:45

Witam panowie odświeżam kotleta chodzi oczywiście o skrzynię auto zostało uruchomione ale nie naprawione... na chwilę obecną problem polega na tym że auto jeździ ale... pojawia się sytuacja oczywiście nie zawsze zrobię powiedzmy z 10 czy 20 km zresztą prawdopodobnie nie ma reguły może i po 1 km auto podjeżdża do świateł ma zapiętą 1 nagle zrzuca na neutral i zapomnij o biegach,ostatnio w godzinach popołudniowych zakorkowałam Lubin pomagało wyłącz/załącz zapłon ale nie zawsze powiedzmy za 10 czy 15 razem też nie ma reguły.później po starcie dziwnie zmieniał biegi przeciągał jedynkę nieraz pojawia się błąd P1773 elektropompa selespeed.Niestety podczas tych awarii nie miałam podpiętego FES i nie mogłam monitorować np.ciśnienia w układzie czy było w normie 45-50 barów i miało siłę na zmianę biegu czy może po prostu ciśnienia nie ma i nie ma czym przesterować ostanio przy oględzinach pod maską wydał mi się podejrzany przekąźnik prawdopodobnie załączający pompę naperwno źle siedzi w gnieździe nie równo wchodzą piny do podstawy pamiętam kiedyś był ściśnięty opaską kablową pewnie po to aby nie wysunął się z podstawy pytanie czy ten przekaźnik możę być przyczyną zaistniałej awarii ile kosztuje gdzie go dostanę możę najlepiej wymienić z podstawą... czy może to zupełnie co innego np kończące się sprzęgło dodam że auto podczas jazdy wrzuca/zrzuca biegi dobrze nie ma problemów zawsze problem jest gdy się zatrzymamy za jakiś czas chcemy ruszyć czekam na podpowiedzi pozdrawiam.
Poniżej załączam foto przekaźnika.
przekaźnik pompy selespeed.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1081
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Potrzebny mechanik dolnyśląsk Lubin okolice 2.4 selespeed

Postautor: pepo » 01 sie 2018, 08:51

Przekaźnik jak najbardziej jest odpowiedzialny za działanie pompy wiec warto sie mu przyjrzeć, może tez byc to wina pompy .
Spadek ciśnienia i brak dobicia powoduje wywalenie na N.
Gdy to sie powtórzy zwróć uwagę czy pompa pracuje, poruszaj przekaźnikiem lub uderz w pompe czymś jeśli zaskoczy to juz masz winowajcę

Warto obadać tez wtyczkę od ss na lewej podłużnicy.



Wróć do „Warsztaty/Usługi”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość