Co nam będzie potrzebne: wkrętak torx lub płaski do odkręcenia pokrywy akumulatora, klucz 10 nasadowy, najlepiej z "grzechotką", wkrętarka, wiertło "6", nakrętki "6" 4 szt., ostry nóż i garnek gorącej wody

Po pierwsze zdejumjemy pokrywę akumulatora i demontujemy akumulator.
Zdejmujemy rurę prowadzącą powietrze do filtra powietrza.
Odłączamy wtyczkę na zaworze overboost.
Kluczem 10 nasadowym z grzechotką odkręcamy śruby trzymające zawór.
Rozłączamy przewody od zaworu.
Odkręcamy zawór od "profilu" którym był przykręcony do auta.
Czyścimy zawór.
Przymierzamy gdzie ma się znależć zawór i zaznaczmay miejsce otworów.
Wiercimy otwory i przykręcamy śruby (ja wykorzystałem te, którymi był przykręcony zawór do auta).
Zakłądamy przewody na zawór i przykręcamy go w nowe miejsce.
Podłączamy zasilanie.
Zakładamy akumulator w swoje miejsce i podłączamy go.
Cieszymy się z "nowego" zaworu
P.S.
Najwięcej problemów sprawiło mi ponowne założenie wężyków na swoje miejsce, ale wykorzystałem do tego gorącą wode i wkrętak jako "urządzenie do rozszerzania"

A oto zdjęcia:
Tak to wygląda jak otworzymy maskę:

Tą rurę prowadzącą do filtra powietrza należy zdemontować, jej końce są "na wcisk" bez żadnych zaczepów:

Oczom naszym ukazuje się overboost (na zielono zaznaczona górna śruba mocująca):

A tak wygląda nowe miejsce zaworu ,wkręcone już śruby mocujące:

A oto zawór po wyczyszczeniu:
