Obrazek

Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Gotowe manuale, pomocne przy naprawach
Awatar użytkownika
czarny
Nowy Klubowicz
Posty: 244
Imie: Mateusz
Auto: Stilo 3D / Stilo MW
Silnik: 1.6 103KM / 1.6 103KM
Kolor: 408/b / 632
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=17387&p=205911#p205911
Lokalizacja: KWA
Kontaktowanie:

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: czarny » 19 lip 2014, 18:14

Mnie dopadł problem z ecu 1,5 tygodnia temu.Nigdy nic się z autem nie działo, aż pewnego dnia od tak sobie zgasł w trasie z dodatkowym wysypem różnorodnych błędów. Odpalił po ok 5 minutach, po parokrotnym długim kręceniu.
Następne dni wyglądały tak, że zimny odpalał bez problemu, ale po zgaszeniu, po ok 10 minutach jazdy ciężko było odpalić a odpalony często gasł.
Po przeniesieniu ecu na obudowę akumulatora problemy zniknęły (miejmy nadzieję, że na zawsze :) ).
Komputer na silniku nawet po krótkiej trasie parzył niemiłosiernie. Przymocowany do obudowy akumulatora jest tylko lekko ciepły :)

Awatar użytkownika
_marcin00_
Klubowicz
Posty: 858
Imie: Marcin
Auto: Stilo 3d
Silnik: 1,6 16V 103KM
Kolor: Black metallscente 632
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=7112
Lokalizacja: Toruń

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: _marcin00_ » 19 lip 2014, 21:56

Na fabrycznym miejscu też może być letni po 700km trasy, trzeba tylko mocowanie odpowiednio zaizolować termicznie :)
Obrazek

speedy_doc
Nowy Klubowicz
Posty: 166
Imie: Jarek
Auto: 2002 5D
Silnik: 1.6 + LPG
Kolor: srebrny -647 grigio steel

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: speedy_doc » 01 maja 2015, 19:22

Zakupiłem wczoraj w leroy merlin kilka kątowników i łączników metalowych perforowanych.
I dziś ze szwagrem przystąpiliśmy do przeniesienia ECU.
Pod ścianę grodziową jest dość daleko wiec żeby nie kombinować z kablami zdecydowaliśmy się na obudowę akumulatora.
Udało się to zrobić nie wykorzystując ani jednego wspornika metalowego , ECU wpasowuje się pięknie pomiędzy wiązki a obudowę.
Z uwagi na wystający u spodu odpowietrznik potrzebne było tylko lekkie zdystansowanie
'"
Po przejażdżce(nie za długiej) oryginalne mocowanie parzyło, w nowym miejscu ECU jest "przyjemnie" ciepłe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Posiadam interfejs :)

yar_ldz
Nowy Klubowicz
Posty: 25
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: LDZ, ELC

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: yar_ldz » 12 maja 2015, 10:11

speedy_doc pisze:Zakupiłem wczoraj w leroy merlin kilka kątowników i łączników metalowych perforowanych.
I dziś ze szwagrem przystąpiliśmy do przeniesienia ECU.
Pod ścianę grodziową jest dość daleko wiec żeby nie kombinować z kablami zdecydowaliśmy się na obudowę akumulatora.
Udało się to zrobić nie wykorzystując ani jednego wspornika metalowego , ECU wpasowuje się pięknie pomiędzy wiązki a obudowę.
Z uwagi na wystający u spodu odpowietrznik potrzebne było tylko lekkie zdystansowanie
'"
Po przejażdżce(nie za długiej) oryginalne mocowanie parzyło, w nowym miejscu ECU jest "przyjemnie" ciepłe.

Całkiem sensowne, zwłaszcz, że dostaje zimne powietrze z przodu.
Czy coś poza wierceniem dziur w obudowie aku robiliście ?
Jakieś piłowanie/obcinanie spodu tej podstawki ?

Awatar użytkownika
_marcin00_
Klubowicz
Posty: 858
Imie: Marcin
Auto: Stilo 3d
Silnik: 1,6 16V 103KM
Kolor: Black metallscente 632
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=7112
Lokalizacja: Toruń

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: _marcin00_ » 12 maja 2015, 11:45

Ja wtrącę swoje trzy grosze. Fajnie to wyszło i temperatura na pewno będzie niższa, ale... Najwyższe temperatury w komorze silnika pojawiają się po zatrzymaniu auta, w trakcie jazdy jest cyrkulacja powietrza pod maską, więc temperatura jest niższa. Po zatrzymaniu się, gorący silnik nadal oddaje ciepło, które zbiera się pod maską i wtedy najbardziej ecu dostaje po :du**:

W weekend trochę pojeździłem pandą 1,1 2004r. tam ecu fabrycznie jest usytuowane pomiędzy silnikiem a akumulatorem i o ile przy jeździe jest względnie chłodne, to na postoju po trasie robi się gorące. Wiadomo, gdyby było przykręcone do silnika byłoby jeszcze cieplejsze, ale ogólnie komora silnika to nie najlepsze miejsca na umieszczenie elektroniki.
Obrazek

speedy_doc
Nowy Klubowicz
Posty: 166
Imie: Jarek
Auto: 2002 5D
Silnik: 1.6 + LPG
Kolor: srebrny -647 grigio steel

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: speedy_doc » 12 maja 2015, 17:53

Zgadzam się że optymalne miejsce byłoby np w okolicach filtra kabinowego ale to już trochę grubsza modyfikacja

yar_ldz

2 otwory w obudowie akumulatora (wiertło 6.5mm chyba ) , 2 śruby 6'tki , 4 podkładki , 4 nakrętki, 2 plastikowe kostki (chyba jakaś cześć wycieraczek od innego auta )
Żadnego cięcia i piłowania bo oryginalna podstawka została na miejscu, ot przenieśliśmy samo ECU w inne miejsce, kabel masowy tez oryginalny tyle że wywleczony wcześniej z peszalu
Posiadam interfejs :)

Awatar użytkownika
Adrian22
Nowy Klubowicz
Posty: 61
Imie: Adrian
Auto: Stilo 3d Dynamic
Silnik: 1.6 103KM
Kolor: Verde Cristallo 745
Lokalizacja: SCZ

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: Adrian22 » 12 maja 2015, 19:46

Też mam ECU przeniesione na obudowę aku jak speedy_doc już prawie rok i jak narazie wszystko jest ok...odpukać.

Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2710
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: ryan_cooper5 » 12 maja 2015, 20:08

zawsze można jeszcze pokombinować z jakimiś matami odbijającymi ciepło czy czymś podobnym, może też coś da... sam się niedługo zabiorę za przeniesienie ecu u dziewczyny, chociaż u niej już zaczyna powoli świrować..

Awatar użytkownika
AdamuS91
Moderator
Posty: 623
Imie: Adam
Auto: Fiat Stilo Hatchback 3D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: 632 BLACK METALLESCENTE
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&p=193871#p193871
Lokalizacja: Zbąszyń / WLKP
Kontaktowanie:

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: AdamuS91 » 13 maja 2015, 07:18

Jakim cudem wystarcza wam kabli żeby dociągnąć go na podszybie?
Trzeba rozpłatać tą grubą osłonę wiązki?

yar_ldz
Nowy Klubowicz
Posty: 25
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: LDZ, ELC

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: yar_ldz » 19 maja 2015, 21:15

Hej, dzisiaj wstępnie odpaczkowałem silnik w celu przeniesienia ecu, narodziło się kilka pytań:
1. czy do całej roboty odpinać aku?
2. Jeżeli tak to kompletnie czy sam minus ?
3. czy do przenoszenia muszę w ogóle rozpinać ecu od wtyczek ?

Tak patrzę na wasze fotki, u mnie sytuacja jest chyba troszkę bardziej skomplikowana, ze względu na umiejscowienie sterownika gazu:
DSC_1684.JPG


Pytanie, czy jak sterownik będzie się opierał o rurę od powietrza, to może ją uszkodzić po nagrzaniu ?
Co jeszcze mi wpadło do głowy, zakupiłem takie 4cm łączniki do śrub, coś podobnego do:

Obrazek

Czy myślicie, że to załatwiło by sprawę ?

Im dłużej patrzę pod tę maskę tym bardziej zastanawiam się jaka idea przyświecała inżynierom z FIATa...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
bajprzeznet
Klubowicz
Posty: 368
Imie: Artur
Auto: 5d 2006
Silnik: 1.4 95KM LPG
Lokalizacja: Lodz

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: bajprzeznet » 20 maja 2015, 11:19

Najłatwiejszym rozwiązaniem jest dosyć proste - 2 płaskowniki przymocowane w oryginalne miejsce mocowanie ECU , a sam ECU na tych płaskownikach umieszczony nad rurą powietrza. Oczywiście płaskowniki także nagrzewają się od fabrycznego mocowania i część tego ciepła idzie na ECU, ale jest to dużo mniejsza ilość - znajomy ma tak zrobione po naprawie kompa i od 60 tys km spokój.

Dlaczego o tym pisze? Bo jest to najłatwiejsza opcja dla kogoś kto nie może go umieścić na obudowie AKU, lub nie chce za bardzo kombinowac :)

Ja sam miałem 2 kątowniki przy obudowie aku i także nie było żadnych problemów.

Mati
Zasłużony Klubowicz
Posty: 1483
Imie: Mateusz
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.6 103km
Kolor: Czarny Moiré
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.p ... 31#p102531
Lokalizacja: Lipnica Wielka/ Nowy Targ/ Kraków/ (KNT)

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: Mati » 20 maja 2015, 11:38

bajprzeznet pisze:Dlaczego o tym pisze? Bo jest to najłatwiejsza opcja dla kogoś kto nie może go umieścić na obudowie AKU, lub nie chce za bardzo kombinowac :)
i wibracje zarówno od silnika dalej są, ekstra od tego patentu, i temperatura się o wiele nie zmniejszy.

yar_ldz pisze:1. czy do całej roboty odpinać aku?
TAK
yar_ldz pisze:3. czy do przenoszenia muszę w ogóle rozpinać ecu od wtyczek ?
NIE

Rada taka odepnij aku, wyciągnij go, kup kątowniki przykręć na obudowę aku, przenieś kompa razem z Masą czarny kabelek od ecu, jak nie odepniesz ecu to będziesz się musiał nakombinować z przeniesieniem kabli i przykręceniem ecu, tak to masz wolną drogę. Myślę ze temat wielokrotnie poruszany, poczytaj dobrze sprawdź jak to mają zrobione osoby które już przeniosły, np Bułka Marcin ja Rayan jest tego w ciul na forum, i na pewno wybierzesz coś dla siebie.
Obrazek

speedy_doc
Nowy Klubowicz
Posty: 166
Imie: Jarek
Auto: 2002 5D
Silnik: 1.6 + LPG
Kolor: srebrny -647 grigio steel

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: speedy_doc » 20 maja 2015, 13:40

Po odpięciu wtyczek od ECU łatwiej kablem manewrować

Myślę że najłatwiejsza jest moja technika bo zalety techniki z kątownikiem tylko że nie trzeba go kupować :]
Posiadam interfejs :)

Awatar użytkownika
_marcin00_
Klubowicz
Posty: 858
Imie: Marcin
Auto: Stilo 3d
Silnik: 1,6 16V 103KM
Kolor: Black metallscente 632
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=7112
Lokalizacja: Toruń

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: _marcin00_ » 20 maja 2015, 13:54

speedy_doc tylko weź pod uwagę, że są różne skrzynki akumulatora. Chciałem u siebie tak zamocować ecu już w zeszłym roku, ale u mnie boczna ścianka nie jest równa tylko ma próg, nie mam tez trzeciej śruby widocznej u ciebie na zdjęciu, i rura od filtra powietrza przeszkadza bo też jest inna. Jednym słowem, gdybym chciał u siebie mocować do skrzynki akumulatora to zostaje tylko opcja z kątownikami.
Obrazek

yar_ldz
Nowy Klubowicz
Posty: 25
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: LDZ, ELC

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: yar_ldz » 20 maja 2015, 16:39

Mati pisze:
bajprzeznet pisze:Dlaczego o tym pisze? Bo jest to najłatwiejsza opcja dla kogoś kto nie może go umieścić na obudowie AKU, lub nie chce za bardzo kombinowac :)
i wibracje zarówno od silnika dalej są, ekstra od tego patentu, i temperatura się o wiele nie zmniejszy.

yar_ldz pisze:1. czy do całej roboty odpinać aku?
TAK
yar_ldz pisze:3. czy do przenoszenia muszę w ogóle rozpinać ecu od wtyczek ?
NIE

Rada taka odepnij aku, wyciągnij go, kup kątowniki przykręć na obudowę aku, przenieś kompa razem z Masą czarny kabelek od ecu, jak nie odepniesz ecu to będziesz się musiał nakombinować z przeniesieniem kabli i przykręceniem ecu, tak to masz wolną drogę. Myślę ze temat wielokrotnie poruszany, poczytaj dobrze sprawdź jak to mają zrobione osoby które już przeniosły, np Bułka Marcin ja Rayan jest tego w ciul na forum, i na pewno wybierzesz coś dla siebie.


Dobra, mam najpierw zdejmować + i potem - czy na odwrót, bo ponoć we fiatach ma to znaczenie...
Jeszcze mam kłopot z odkręceniem tego pierdolnika na aku, bo zdjąłem te czerwoną blokadę a i tak coś trzyma. Jakieś pomysły ?

pomruff
Nowy Klubowicz
Posty: 81
Imie: Andrzej
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.2 16v 80KM
Kolor: niebieski
Lokalizacja: Białystok

Re: Odp: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: pomruff » 20 maja 2015, 16:46

Najpierw minus. Klema plus jest przykręcona dwoma wkrętami no i zaciśnięta na biegunie akumulatora. A sam akumulator jest jeszcze przykręcony metalową obejmą :-P

speedy_doc
Nowy Klubowicz
Posty: 166
Imie: Jarek
Auto: 2002 5D
Silnik: 1.6 + LPG
Kolor: srebrny -647 grigio steel

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: speedy_doc » 20 maja 2015, 20:27

Dziwne że montowano różne obudowy, chodź moja też chyba miała u góry próg- ecu jest kawałek od szczytu.
Wszystkie śruby są dokupione, oryginalnie masa była na którejś narożnej.

Z tym dolotem powietrza też jestem zaskoczony
Posiadam interfejs :)

yar_ldz
Nowy Klubowicz
Posty: 25
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: LDZ, ELC

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: yar_ldz » 20 maja 2015, 21:31

Już widzę, że pokocham ten egzemplarz...
Po umiejscowieniu na obudowie aku, błąd esp i asr...

Awatar użytkownika
mioperola
Nowy Klubowicz
Posty: 29
Imie: Rafał
Auto: Stilo
Silnik: 1.6 16v
Kolor: czarny
Lokalizacja: Turek

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: mioperola » 28 cze 2015, 19:49

Tydzień temu kupiłem stilo, poczytałem trochę i postanowiłem nie czekać a od razu przenieść ECU póki żyje (tak mi się zdaje, chociaż podejrzewam, że już i tak w dupę dostało). Przy dłuższej jeździe zapalała mi się kontrolka engine fault, podejrzewam, że ECU dostawał już pierdzielca, błędy na komputerze były mam nadzieje spowodowane właśnie przez ECU..

Na podstawie dostępnych mi materiałów postanowiłem przenieść go lekko w stronę akumulatora, tak by zachować mocowanie na 2 oryginalnych gwintach (zewnętrznych) ze względu na stabilność i fakt że rozstaw śrub już pasuje :) jako podstawę wykorzystałem wzmocnione tworzywo odporne na temperaturę panującą przy silniku, od dołu podparłem jeszcze dwoma płaskownikami ze stali K.O. Wykorzystałem też tulejki z K.O, żeby zmniejszyć ryzyko odkształceń i luzowania się śrub na mocowaniach..

po przejechaniu jednorazowo trasy 170km odnotowałem brak błędów na komputerze
temperatura o wiele niższa niż na oryginalnym mocowaniu (spokojnie można trzymać rękę, po przejechaniu 10km był w temperaturze ok 30st, a po dłuższej trasie zrobił się cieplejszy ale nie gorący :) wiadomo wszystko co pod maską na dłuższej trasie musi dostać trochę ciepła)
tworzywo jak na razie nie odkształciło się.

Jedyne co to mam obawy, czy nic nie będzie się obcierało... sprawę muszę obserwować :)
no i muszę jeszcze minimalnie podciąć krawędź pokrywy plastikowej od silnika

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek#1923
Klubowicz
Posty: 336
Imie: Piotr
Auto: Stilo Multiwagon
Silnik: 1.6 16V 103KM PB + LPI
Kolor: Grigio Steel 647
Prezentacja auta: stilo-multiwagon-1-6-16v-103km-pb-lpi-dynamic-sky-windows-t10184.html#p13056
Lokalizacja: Stare Babice

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: Piotrek#1923 » 25 lip 2015, 14:02

Mój przepis na alternatywne mocowanie ECU w stilo 1.6 :)

Moje ECU było kiedyś naprawiane.
Nie znam daty ale z informacji mi przekazanych po naprawie mogło w standardowym miejscu przejeździć przez 4 lata ok. 60 000km.
I nic mu nie dolega.

ECU wrażliwe jest na drgania i temperaturę od silnika. Najlepszym rozwiązaniem jest odizolować go od tych czynników.
Mocowanie obok akumulatora jest dobre ale u mnie odpadało bo mam tam dużo przewodów od LPG.
Odsunięcie od silnika na dodatkowych podkładkach też nie jest takim pomysłem na dłużej ale w jakimś tam stopniu działa.

Postanowiłem wykorzystać ścianę grodziową.
Każdym może wszystko kupić i zrobić we własnym zakresie. U mnie łączny koszt wyszedł 70zł a najwięcej wyszła obróbka mocowania.
Wadą jest to, że trzeba trochę brzeszczotem wyciąc osłonę silnika ale papierem ściernym ładnie wyrównamy i jest jak fabryka.
Test wodny wyszedł ok. Co do ciepła to w komorze silnika panuje zazwyczaj 60-70 stopni. ECU można dotknąć zarówno po trasie jak i po staniu w korku i nie parzy. Aby obniżyć temperaturę w komorze silnika można by było jeszcze skorzystać z bandaża do układu wydechowego..

Dodatkowe wyrażenia:
- obróbka skrawaniem
- taśma kaptonowa

Poniżej dokumentacja zdjęciowa jak to u mnie wyglądało wraz z widocznymi wymiarami i potrzebnymi częściami :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5003
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: Mazi » 25 lip 2015, 19:53

Piotrek#1923 pisze:Mój przepis na alternatywne mocowanie ECU w stilo 1.6
Najładniej przeniesione ECU na forum :clap2: :clap:
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED?? http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=25

karaś
Nowy Klubowicz
Posty: 236
Imie: Adam
Auto: Stilo 3d
Silnik: 1.6 16V 103km
Kolor: 632
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=11187&view=unread#unread
Lokalizacja: Radomsko

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: karaś » 26 lip 2015, 11:32

Kupując swoje autko komputer umieszczony był jak w serii, pojawiały się 2 problemy: gaśnięcie oraz ciągle wywalało błąd czujnika oleju. Początkowo z kuzynem przenieśliśmy je pod ściane grodziową. Za dużo to nic nie dało, auto gasło na potęgę. Potem z kolei wrzuciłem go do skrzynki z akumulatorem, wywierciłem dziury od spodu otwornicą tak by miał jakąś wentylacje - bez skutku. Ponieważ kompa i tak miałem popsutego a musiałem trochę swoje "odbębnić" nim magik miał czas naprawić mi autko, kombinowałem dalej. Owinąłem kompa folią aluminiową - przestał wywalać błąd ciśnienia oleju :D wcześniej mrugał jak oszalały, teraz pikanie ustało. Koniec końców najlepszą opcją na montaż kompa jaką udało mi się ustalić z testów jest montaż podobnie jak zrobił to kolega speedy_doc. Ja jednak zrobiłem to nieco inaczej, tak by komp miał dobry przepływ powietrza. Zakupiłem dwa kątowniki, przykręciłem je do skrzynki z akumulatorem tak by był możliwie jak najdalej od silnika i jakieś 5-10cm od skrzynki aku. Auto dalej gasło, jednak znacznie mniej niż wcześniej. Póki co komp zregenerowany, umieszczony na tym moim amatorskim mocowanku, autko przejechało 2000 km i zero problemów. Dodatkowo wyciąłem mu małą dziurkę otwornicą by miał jakiś wlot powietrza nad atrapą. Takie mocowanie ma jednak wadę, chcąc wymienić filtr od gazu - muszę wyjmować kompa. Przed zamontowaniem kompa na stałe filtr zmieniłem wiec na jakiś czas miejmy nadzieje - spokój.

Awatar użytkownika
Harekop
Klubowicz
Posty: 336
Imie: Michał
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.6 + Gaz
Kolor: Fiolet
Prezentacja auta: stilo-by-harekop-t10624.html
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: Harekop » 09 sie 2015, 17:56

U mnie ostatnio autko zgasło 2 razy przy dojeździe do skrzyżowania, wystraszyłem się troszeczkę i wziąłem się za przeniesienie ECU. Początkowo poleciał na obudowę akumulatora, ale nie wyglądało to estetycznie, więc zmiana koncepcji - Ecu umieściłem na podszybiu. Jedyną przeróbką w przewodach było przedłużenie przewodu masowego. Zobaczymy jak teraz się będzie zachowywał :D Ecu poszło razem z podstawką, którą troszeczkę zmodyfikowałem, żeby ładnie się wszystko trzymało.

WP_20150809_003.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
toka93
Nowy Klubowicz
*
Posty: 190
Imie: Tomasz
Auto: Fiat Croma
Silnik: 1,9 jtd 120KM
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=61&t=14265
Lokalizacja: Radzionków

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: toka93 » 09 sie 2015, 18:01

Ale zarypiste szare obudowy. Były w serii?

Awatar użytkownika
Harekop
Klubowicz
Posty: 336
Imie: Michał
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.6 + Gaz
Kolor: Fiolet
Prezentacja auta: stilo-by-harekop-t10624.html
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Alternatywne mocowanie ECU w wersji PB

Postautor: Harekop » 09 sie 2015, 18:06

To akurat moja wizja :viva:



Wróć do „Manuale, Poradniki, Tutoriale”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości