Postautor: Grześko » 16 cze 2017, 19:14
Może głupie pytanie, ale czy prawidłowo go uruchamiasz/aktywujesz?
Po włączeniu przełącznikiem na manetce tempomatu (tym bliższym wału kierownicy), po osiągnięciu założonej prędkości jadąc ze stałą prędkością lub leciutko przyśpieszając przekręcasz na chwilę na "+" przełącznik działający impulsowo (ten bliższy końca manetki). Powinno być po chwili (1-2 sekundy) odczuwalne lekkie szarpnięcie/przyśpieszenie. W tym momencie tempomat zostaje aktywowany/uruchomiony.
Tempomat wyłącza się poprzez:
- wyłączenie ww przełącznika/włącznika bliższego podstawy manetki
- naciśnięcie pedału sprzęgła
- naciśnięcie pedału hamulca
Reaktywowanie ostatniego ustawienia tempomatu dokonuje się poprzez naciśnięcie i chwilowe przytrzymanie klawisza reset na szczycie manetki.
Możliwe, że o tym wszystkim wiesz, ale już spotkałem się z tym, że nie wszyscy stosowali właściwą formę uaktywnienia tempomatu w Stilo, dlatego pozwoliłem sobie na powyższy opis.

Przed Stilo był VW Passat B3 2.0 16V automat, przed nim Fiat Tempra 1.6 SX, a jeszcze wcześniej piętnaście innych autek.
Ostatnio była jeszcze jedna piękność - Alfa Romeo GT 2.0 JTS z 2004 - sprzedana
http://www.tempra.orghttp://www.vw-passat.pl