Selespeed

Problemy, pytania dotyczące naszych Stilonów
Jerzy
Nowy Klubowicz
Posty: 4
Imie: Sylwester
Auto: Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: Czarny

Selespeed

Postautor: Jerzy » 08 paź 2019, 19:51

Witam kolegów. Niedawno zakupilem Stilo Abarth'a i chcial bym zapytac czy jest kotos ogarniajacy selespeed w okolicy Lodzi ?

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5162
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Selespeed

Postautor: Mazi » 08 paź 2019, 20:13

Mogę pomóc. Małopolska.
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED / DUALOGIC viewtopic.php?f=36&t=11584&start=25

Jerzy
Nowy Klubowicz
Posty: 4
Imie: Sylwester
Auto: Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: Czarny

Re: Selespeed

Postautor: Jerzy » 09 paź 2019, 08:57

Witaj mazi. Czytalem troche twoich postow i opini :) Generalnie skrzynia smiga , mam kwit z aso z 2018r na wymiane sprzegla, gruszki, przewodow i czegos tam jeszcze ale przy zmianie biegow slychac charakterystyczne dwa pukniecia . Musze ogarnac jeszcze magiel bo tez go slychac na dziurach ale nie sadze zeby to bylo powiazane. I fajnie by bylo zeby ktos kumaty posmigal , posluchal, i ewentualnie pogrzebal :) pozdro

Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2830
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Selespeed

Postautor: ryan_cooper5 » 09 paź 2019, 20:17

Słyszałem że te skrzynie tak mają że przy zmianie którychs biegów coś stuka. Ale niech się Mazi wypowie

Blaviken
Nowy Klubowicz
Posty: 67
Imie: Marek
Auto: Stilo
Silnik: 2.4 170HP
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Selespeed

Postautor: Blaviken » 10 paź 2019, 09:09

nie tyle stuka ile słychać wbijanie biegów, coś jakbyś bardzo mocno szarpał drążkiem
Wyrzuciłem SS i wstawiłem manuala, jak coś to śmiało pytać ;D

Awatar użytkownika
adas7
Nowy Klubowicz
Posty: 59
Imie: adam
Auto: Fiat stilo
Silnik: 2.4 170KM
Kolor: niebieski
Prezentacja auta: http://www.fotosik.pl/u/adas77/album/408747
Lokalizacja: Katowice

Re: Selespeed

Postautor: adas7 » 11 paź 2019, 12:12

U mnie słychać tylko jak wbijam trójkę, praktycznie od zawsze tj od 12 lat i 250 tys.

@Mazi

Kupiłem sobie dawcę ze szwankującą skrzynią, przejechałem nim całkiem normalnie około 30km i stanął, sam sobie wrzucił wsteczny i tyle. W jaki sposób mogę wrzucić mu na luz ręcznie? Będę go rozbierał do rosołu, ale chciałbym móc jeszcze silnik odpalić.
Jest możliwość, aby któryś siłownik gdzieś przesunąć, wcisnąć i go wrzucić na N? Albo wręcz tylko komputer oszukać że jest N i go odpalić na biegu?

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5162
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Selespeed

Postautor: Mazi » 11 paź 2019, 16:29

Możesz spróbować zamienić wtyczki od potencjometrów na wybieraku, ale nie wiem czy luz czy inny bieg zobaczy. lub wypiąć wtyczki i jeśli masz luzem wybierak od selespeed podpiąć pod niego i ustawić na nim ręcznie luz.

Stilo niestety nie ma wymuszenia wrzucenia N z poziomu kompa, alfa ma ..... Każdy abarth jakim jeździłem ( z 20 ), miał stuk między 2 a 3 zwłaszcza przy delikatnej jeździe na zimnej skrzyni. Świeży olej w przekładni zmniejsza to zjawisko.
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED / DUALOGIC viewtopic.php?f=36&t=11584&start=25

Awatar użytkownika
adas7
Nowy Klubowicz
Posty: 59
Imie: adam
Auto: Fiat stilo
Silnik: 2.4 170KM
Kolor: niebieski
Prezentacja auta: http://www.fotosik.pl/u/adas77/album/408747
Lokalizacja: Katowice

Re: Selespeed

Postautor: adas7 » 12 paź 2019, 20:26

dzisiaj będę się do tego dobierał, na razie mam tyle :)

https://photos.app.goo.gl/2fNEFUcvEhU1i95R9

Jerzy
Nowy Klubowicz
Posty: 4
Imie: Sylwester
Auto: Stilo Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: Czarny

Re: Selespeed

Postautor: Jerzy » 13 paź 2019, 20:43

Najbardziej slychac miedzy 1 a 2 i 2 a 3 . Mazi chyba wizyta u Ciebie jest nie unikniona :p ( oczywiscie jezeli bedziesz mial czas ) W sumie nazbieralo sie juz tego wszystkiego i bedzie trzeba pokonac te 270 km do Ciebie. Chcialem tylko wiedziec czy moge jezdzic jeszcze troche zanim sie za to wezme.

Awatar użytkownika
adas7
Nowy Klubowicz
Posty: 59
Imie: adam
Auto: Fiat stilo
Silnik: 2.4 170KM
Kolor: niebieski
Prezentacja auta: http://www.fotosik.pl/u/adas77/album/408747
Lokalizacja: Katowice

Re: Selespeed

Postautor: adas7 » 15 paź 2019, 20:40

@ Mazi

Rozebrałem aktywator i w jednej dziurce znalazłem kawałek takiej gumy.
Jakiś pomysł skąd się tam mogła wcisnąć? Czy to może być mebrana z gruszki, jest tam jakaś guma w środku?

zdjecia w linku


https://photos.app.goo.gl/4GFmobFKGSwkkb5q8

pboso1472
Nowy Klubowicz
Posty: 38
Imie: piotr
Auto: abarth
Silnik: 2.4

Re: Selespeed

Postautor: pboso1472 » 16 paź 2019, 05:30

Z akumulatora ciśnienia tzw grucha u mnie cała nasadke z zaworami zaslepilo rozkrec cała nasadke wyczyść przedmuchaj powietrzem :)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
adas7
Nowy Klubowicz
Posty: 59
Imie: adam
Auto: Fiat stilo
Silnik: 2.4 170KM
Kolor: niebieski
Prezentacja auta: http://www.fotosik.pl/u/adas77/album/408747
Lokalizacja: Katowice

Re: Selespeed

Postautor: adas7 » 16 paź 2019, 10:28

A jak się objawia uszkodzona grucha? Ja ją wykręciłem, ale nic nie było po niej znać, że jest coś nie tak. Otworek czysty, ale do środka nie ma jak zajrzeć. W każdym razie poskładałem i działa. Zastanawia mnie tylko skąd ta guma w tym układzie się znalazła.
Samochód kupiłem ze szwankującą skrzynią i nie wiem czy to ta guma powodowała owe szwankowanie, czy jest ona wynikiem wspomnianego niedomagania.

gienkollo
Nowy Klubowicz
Posty: 79
Imie: Grzegorz
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1,6 16V/2.4 20V
Kolor: 246/841A
Lokalizacja: Chorzów

Re: Selespeed

Postautor: gienkollo » 17 paź 2019, 22:31

Adas7 To może być element membrany gruszki tak bieżącej jak i poprzedniej, moze ktoś gruche zmienił a nie przeczyścił układu, objawami wadliwej powinno być nietrzymanie ciśnienia i częsta praca pompy, dobijanie ciśnienia na okrągło i przez to szybsze jej zużycie.

Wysłane z mojego X5pro przy użyciu Tapatalka



Wróć do „Problemy, Pytania”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości