Regulamin forum - obowiązujący do dnia 13.02.2014

Informacje dotyczące klubu, forum jak i propozycje i pomysły.
NoVi
Starszy Klubowicz
***
Posty: 3413
Imie: Mateusz
Auto: Clio II
Silnik: 1.4 98KM
Kontaktowanie:

Regulamin forum - obowiązujący do dnia 13.02.2014

Postautor: NoVi » 07 lut 2014, 12:08

Regulamin forum Klub Fiat Stilo


1. Rejestracja:


1.1 Użytkownik w celu pełnego korzystania z forum powinien się zarejestrować, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego podając niezbędne dane. Rejestracja oznacza zapoznanie się z regulaminem, oraz jego pełną akceptację
1.2 Zabrania się tworzenia kilku kont dla jednej osoby (użytkownika)
1.3 W nazwie użytkownika nie można stosować obraźliwych nazw, oraz słów powszechnie uznanych za wulgarne. Takie konta są natychmiast usuwane
1.4 Avatar użytkownika nie może zawierać treści obraźliwych,wulgarnych i reklamowych
1.5 Przed napisaniem pierwszego posta należy się przywitać w tym wątku: viewtopic.php?f=28&t=10&view=unread#unread , oraz napisać kilka słów o posiadanym aucie


2. Konto użytkownika:


2.1 Każdy użytkownik powinien podać jak najwięcej danych w swoim profilu, szczególnie model auta jaki posiada, pojemność silnika, oraz dane kontaktowe np. numer gg czy adres mailowy
2.2 Zabronione jest udostępnianie swojego konta osobom trzecim, oraz korzystanie z kont innych użytkowników
2.3 Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.
2.4 Administratorzy mają prawo przyznania ostrzeżeń użytkownikom w przypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu.
2.5 Wartości ostrzeżeń:
- 1,2 bez poważniejszych konsekwencji poza zbliżeniem się do wyższej wartości
- 3,4 zablokowane możliwości pisania postów i zakładania tematów na forum na okres stały lub tymczasowy(wola administracji)
- 5 (BAN) Zablokowanie możliwości korzystania z forum na okres stały lub tymczasowy(wola administracji)
2.6 Zabrania się umieszczania w podpisie zarówno tekstu jak i obrazków zawierających treści pornograficzne, rasistowskie, oraz inne ogólnie przyjęte za wulgarne lub rażące innych użytkowników swoją treści, stwierdzenie takiej niezgodności może skończyć się ostrzeżeniem/BANem/usunięciem konta
2.7 Konta osób które przez 6 miesięcy nie napiszą żadnego posta lub się nie zalogują - będą usunięte.
2.8 Jeśli chcesz usunąć swoje konto skontaktuj się z Administratorem forum KFS


3. Ogólne zasady forum Klub Fiat Stilo:


3.1 Na forum mogą pisać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy
3.2 Administratorzy i moderatorzy mają prawo do edycji, przesunięcie oraz skasowania wypowiedzi innych użytkowników forum bez wcześniejszej informacji w przypadku niezgodności owych wypowiedzi z regulaminem forum KFS. Administracja nie musi się tłumaczyć nikomu z podjętych działań
3.3 Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail
3.4 Czas trwania(w większości przypadków stały) ostrzeżenia/bana oraz jego powód ustala moderator, który go nałożył
3.5 Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na forum
3.6 Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
3.7 Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3.8 Administratorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu bez uprzedzenia
3.9 Osoby działające na niekorzyść forum mogą otrzymać ostrzeżenie lub bana
3.10 Administracja jest autorytetem na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji. Takie działanie może skończyć się ostrzeżeniem.
3.11 Wszystkie postulaty i uwagi prosimy kierować do Administratora forum poprzez PW.
3.12 Jeśli nie rozumiesz któregoś ze zwrotów zawartych w regulaminie skorzystaj ze słownika bądź innych dostępnych Ci narzędzi, niezrozumienie zasad nie zwalnia Cie z ich przestrzegania
3.13 Zabrania się umieszczania na forum materiałów chronionymi prawami autorskimi
3.14 Zabronione jest także upublicznianie na forum Prywatnych Wiadomości bez zgody autora.
3.15 Jeśli zauważyłeś nielegalne treści na forum zgłoś to Administracji


4. Zasady pisania na forum:


4.1 Zanim założysz nowy temat sprawdź czy dany temat nie był już poruszany, lub czy forum nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie (funkcja szukaj). Administrator czy też moderator może zamknąć wtórny wątek bez zbędnego komentarza, a autor takiego posta może dostać ostrzeżenie.
4.2 Zastanów się dwa razy czy piszesz w odpowiednim dziale. Sekcje tematyczne są wyraźnie opisane, w razie wątpliwości poproś na PW moderatora o pomoc. Pisanie w złym dziale kończy się ostrzeżeniem.
4.3 W temacie, oraz treści wiadomości staraj się zawrzeć najbardziej przydatne informacje
4.4 Nie zakładaj tego samego tematu w różnych działach, oraz nie powielaj wiadomości (wszystkie tematy będą od razu kasowane przez moderatorów, a użytkownik otrzyma stosowne ostrzeżenie).
4.5 Zabrania się zakładania tematów o charakterze czysto reklamowym (reklamy innych forów, stron internetowych nie związanych z motoryzacją), chyba że jest to ogłoszenie oferujące sprzedaż / usługi i powinno być umieszczone w dziale "Giełda"
4.6 Temat wiadomości powinien określać jej treść, niedopuszczalne są ogólne tematy w stylu:"problem", "help", "Pomocy" bądź "ale fajne".
4.7 Nie zaśmiecaj forum - jeśli Twój post nie wnosi żadnych merytorycznych wartości, a piszesz jedynie np. ”Dzięki”, „Przyda się”, post zostanie usunięty.
4.8 Jest to forum tematyczne, i prosimy się do tego stosować. Wyjątkiem jest dział “Na luzie”
4.9 W celu podziękowania użytkownikowi za pomoc kliknij przy jego poście “ Podziękuj "
4.10 Masz możliwość edytowania swojej wiadomości. Jeśli czujesz potrzebę dodania pewnej informacji bądź poprawienia zauważonego błędu edytuj ostatniego posta zamiast dodawać nowego
4.11 Odpowiadając użytkownikowi staraj się cytować część tekstu, wobec którego się wypowiadasz. Ułatwia to czytanie całych wątków i powoduje, że dyskusja staje się bardziej przejrzysta
4.12 Nie poganiaj użytkowników z udzieleniem odpowiedzi na Twojego lub czyjegoś posta
4.13 Obowiązującym językiem na forum jest język polski i taki prosimy stosować. Dotyczy to zarówno formy stylistycznej wiadomości, gramatyki, ortografii i interpunkcji.
4.14 Stosujemy ogólnie przyjęty savoir vivre (netykieta) na forach dyskusyjnych (nie piszemy całych zdań dużymi literami, nie obrażamy innych użytkowników, nie używamy wulgaryzmów)
4.15 Staraj się nie nadużywać emotikon. Zabronione jest odpisywanie samymi emotikonkami. Takie posty będą usuwane.
4.16 Zabrania się trollowania
4.17 Złamanie powyższych zasad może skutkować ostrzeżeniem bez wcześniejszego upomnienia.

5. Spoty, zloty i inne grupowe przedsięwzięcia.

5.1 Zanim zapiszesz się na organizowane na łamach forum przedsięwzięcie (zlot, spot i itp) zastanów się, czy czas pozwoli Ci na uczestnictwo w nim, jeśli natomiast zapiszesz się, a później okaże się, że nie będziesz w stanie się pojawić poinformuj o tym wcześniej organizatorów. Uznaje się za nieetyczne i niekulturalne pozostawienie bez usprawiedliwienia swojej nieobecności na przedsięwzięciu na które się zapisaliśmy. Wszelkie wykryte tego typu postępowanie będzie napiętnowane wpisem pod awatarem o treści NIESŁOWNY

6. ShoutBox:

6.1 Shoutbox służy do luźnej dyskusji na forum
6.2 Zabrania się do nawoływania do pomocy w sprawach technicznych (istnieją od tego odpowiednie tematy na forum)

7. Giełda:

7.1 Ogłoszenie musi zawierać:
7.1.1 Krótki opis części/ rzeczy sprzedawanej
7.1.2 Cena
7.1.3 Zdjęcia
7.2 Ogłoszenie typu:
7.2.1 "sprzedam auto","części","cokolwiek”, “link" - Będą kasowane
7.2.2 ogłoszenia bez zdjęć - Będą kasowane
7.2.3 ogłoszenia bez ceny - Będą kasowane
7.2.4 ogłoszenia bez opisu – Będą kasowane
7.3 Ogłoszenia ważne są miesiąc. Po tym czasie zostaną usunięte. Jeśli po tym okresie Twoja oferta będzie nadal aktualna możesz wystawić ogłoszenie ponownie.

8. Rangi na forum:

8.1 Rangi przyznawane są przez automatyczny system przydzielający na podstawie ilości napisanych postów, przy czym ilość postów napisanych w dziale "Na luzie" nie będzie brana pod uwagę. Rangi mogą być przyznawane również przez Administrację forum w opisanych poniżej przypadkach.
8.2 Rangi obowiązujące na forum:
8.2.1 Nowy Klubowicz - użytkownik, który zaczyna przygodę ze społecznością KFS.
8.2.2 Klubowicz - użytkownik, który posiada co najmniej 300 napisanych postów.
8.2.3 Starszy Klubowicz - użytkownik, który posiada co najmniej 1000 napisanych postów lub użytkownik, który swoim zachowaniem i postawą przyczynia się do rozwoju oraz szerzenia przyjaznej i koleżeńskiej atmosfery na forum.
8.2.4 Moderator - użytkownik odpowiedzialny za pilnowanie porządku na forum.
8.2.4 Junior Administrator - osoba odpowiedzialna za pilnowanie porządku na forum oraz za wsparcie administratorów w sprawach technicznych.
8.2.5 Administrator - założyciel i osoba odpowiedzialna za forum.
8.2.6 Każdy użytkownik, który dokona dobrowolnej wpłaty na rzecz forum zostanie uhonorowany i oznaczony symbolem ***, ilość gwiazdek będzie zależna od wysokości dokonanej wpłaty, tj. * wpłaty do 10zł ** wpłaty do 30zł *** wpłaty powyżej 30zł. Odznaczenie będzie nadawane dożywotnio.

9. Składki na cele bieżące forum

9.1 Składki na forum są dobrowolne i nieobowiązkowe.
9.2 Składki będą przeznaczane na cele rozwoju forum, a w szczególności na opłacenie serwera oraz domeny.
9.3 W odpowiednim czasie Administracja forum wystąpi z prośbą wsparcia forum na konkretny cel, wymieniony w pkt 9.2, w postaci tematu na forum w dziale O klubie.
9.4 W temacie o którym mowa w pkt 9.3 znajdą się szczegółowe informacje na jaki cel, określony w pkt 9.2, potrzebne są pieniądze, potrzebna kwota wraz z załączoną fakturą lub rachunkiem, numer konta na który należy przelewać pieniądze, aktualny stan rachunku, kwota, która pozostała do zebrania oraz lista osób, które wpłaciły składkę.
9.5 Administracja nie ponosi żadnych korzyści majątkowych z tego tytułu, wszystkie składki w całości przeznaczane są na określony cel. W przypadku zgromadzenia większej kwoty, nadwyżka zostanie do dyspozycji na kolejny cel.
9.6 Osoby, które wpłaciły pieniądze na cel wymieniony w temacie, o którym mowa w pkt 9.4 Regulaminu, proszone będą o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu w formie wiadomości prywatnej do użytkownika Pała, Tomi lub Bulka159. Potwierdzenie to jest podstawą do nagrodzenia użytkownika w postaci rangi o której mowa w pkt 8.2.6 Regulaminu.

10. Reklama na forum:

10.1 Rejestrując się/korzystając z forum, zgadzasz się na otrzymywanie reklam na adres e-mail
10.2 Rejestrując się/korzystając z forum, zgadzasz się na wyświetlanie reklam na forum.
10.3 Zabrania się reklamowania innych For czy klubów internetowych poprzez podpisy, avatary, posty itp. bez zgody Administratorów strony KFS.
10.4 Reklama na forum jest możliwa tylko za zgodą Administratora forum KFS

11. Wyjaśnienia powszechnie stosowanych nazw:

Ranga - stopień wskazujący na uprawnienia użytkownika, wyświetlany jako kolor użytkownika.
Avatar (emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Ustawia się go w profilu, wysyłając obrazek lub wpisując jego adres, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu.
Podpis - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Może to być krótki opis lub ważna dla innych użytkowników wiadomość.
Profil użytkownika - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika.
Topic – inaczej temat/wątek jest to oddzielna rozmowa w danym dziale.
Post – pojedyncza wypowiedź użytkownika w danym temacie.
PW (prywatna wiadomość) - opcja dostępna na forum służąca do wysyłania informacji konkretnemu użytkownikowi.
Ban - zablokowanie użytkownikowi dostępu do forum na skutek złamania regulaminu.


12. Postanowienia końcowe:


12.1 Niniejsze forum funkcjonuje wyłącznie jako forum dyskusyjne, nie służy jakimkolwiek celom związanym z działalnością gospodarczą, nie reprezentuje żadnej osoby prawnej ani fizycznej jak również nie funkcjonuje na zlecenie ani też nie jest w jakikolwiek sposób zależne od jakiegokolwiek podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą.
Wszelkie transakcje, umowy i temu podobne czynności, w wyniku których powstają jakiekolwiek zobowiązania stron, zawierane pomiędzy uczestnikami forum dokonywane są wyłącznie na własne ryzyko, we własnym imieniu i na własny rachunek stron bez jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony administratorów i moderatorów domeny.
Opinie, uwagi i informacje uczestników forum są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających, a za ich treść administrator forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
12.2 Administrator oraz moderator są autorytetem na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.
12.3 Moderatorzy i administratorzy są tylko ludźmi, także pamiętaj, że im również mogą zdarzyć się pomyłki. Publiczne wyśmiewanie oraz szydzenie z ich pracy na forum jest zabronione i może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia bądź bana. Jeśli masz jakąś sugestię bądź wątpliwość co do pracy powyższych swój problem skieruj na PW
12.4 Administratorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu
12.4.1 Regulamin Klubu Fiata Stilo może zostać zmieniony przez Administratorów. O zmianach Administracja poinformuje użytkowników na stronie internetowej Klubu Fiata Stilo oraz poprzez wiadomości PW.
12.4.2 Zmiany Regulaminu wchodzą w życie nie wcześniej niż w ciągu 2 dni od daty ich publikacji na stronie internetowej Klubu Fiata Stilo oraz poinformowania poprzez wiadomości PW.
12.4.3 Za akceptację zmian uważa się korzystanie korzystanie z funkcji forum
12.4.4 Użytkownik jest zobowiązany poinformować administratorów o braku akceptacji regulaminu poprzez wiadomość PW
12.4.5 Brak akceptacji zmian jest równoznaczny z usunięciem konta użytkownika z forum Klubu Fiata Stilo.
12.5 Jeżeli nie odpowiada Ci styl i zasady jakie panują na forum, przerwij rejestrację bądź poproś administratora o usunięcie Twojego konta.
12.6 Korzystanie z forum nie jest w żadnym stopniu przymusowe, tylko dobrowolne. Rejestrując się i korzystając ze strony http://www.klubfiatstilo.pl każdy użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania tego regulaminu i wyraża zgodę na ustanowione w nim reguły i prawa.


Administracja życzy miłego pobytu na naszym forum!!!


Nowy regulamin obowiązuje od dnia 25.10.2013.

NINIEJSZY REGULAMIN OBOWIĄZUJE DO DNIA 13.02.2014r - OD DNIA 14.02.2014 obowiązuje nowy Regulamin (viewtopic.php?f=28&t=7574)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez NoVi, łącznie zmieniany 13 razy.


Wróć do „O Klubie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości