Wady i Zalety Stilo 2,4

Czy warto kupić to Stilo ? Co w nich się psuje ? Znalazłem ciekawą ofertę ! Miejsce pytań, próśb o porady przed zakupem Fiata Stilo.
Regulamin forum
Nazwa tematu powinna wyglądać następująco:
Wersja i rodzaj silnika / rok prod. / miejscowość


Dla przykładu:
Stilo 3d, 1.6 / 2002r / Warszawa - ...
Stilo 5d, 1.8 / 2003r / Poznań - ...
itp.

Jeżeli chcesz zapytać o więcej niż jedno auto w danym temacie, to do nazwy tematu dopisujesz np: +1
gdzie +1 oznacza ilość dodatkowych linków które zawiera temat.


Dla przykładu:
Stilo MW, 1.9 JTD / 2004r / Częstochowa +1 - ...
Czyli dane auto które was konkretnie interesuje i +1 która oznacza iż w tym temacie zamieszczacie dodatkowy link z ogłoszeniem auta, które również/dodatkowo bierzecie pod uwagę.

Co oznaczają skróty:
3d - wersja trzy drzwiowa;
5d - wersja pięciodrzwiowa;
MW - wersja kombi;
MWup - wersja kombi w pakiecie UpRoad;
SCH - limitowana wersja Schumacher;
Abarth - wersja z silnikiem 2.4l oraz automatyczną skrzynią biegów. Topowa wersja Stilo.
Awatar użytkownika
2rotor
Nowy Klubowicz
Posty: 55
Imie: Karol
Auto: Alfa Romeo 147 1,6TS
Silnik: 1,6 16V 105HP

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: 2rotor » 25 lut 2014, 20:05

wasil pisze:Ja mam gaz i jakoś nie widzę problemów z miejscem :) polecam sterownik stag-300 isa2
spalanie trasa 9-11l; miasto od 13-15l przy czym długo się grzeje do 40stopni więc jak jeździsz po mieście na krótkich odcinkach to nawet gazu nie załączysz ( zima ).. latem możesz ustawić niższą temperaturę i nie ma problemu
Obrazek


Na dobrych wtryskiwaczach można ustawić 20-30st i nie ma żadnego problemu z przełączaniem na LPG czy to lato czy zima. A co do sterowników to akurat produkty firmy AC odstają już nieco od tego co oferuje konkurencja np. LPGTEch czy KME.
Alfa Romeo 1,6 105HP 147 3D Distinctive 2003r

ipman1
Posty: 974
Imie: 123
Auto: Stilo
Silnik: 1.6 16V 103KM LPG

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: ipman1 » 24 gru 2014, 11:06

Ustawić się da, ale optymalne jest 40 stopni, silnik mniej cierpi.

lukasz2511
Nowy Klubowicz
Posty: 2
Imie: Łukasz
Auto: Opel Corsa
Silnik: 1.2 75km
Kolor: Biały
Lokalizacja: Toruń

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: lukasz2511 » 17 mar 2015, 20:59

Witam jestem nowy na tym forum i mam zamiar kupienia Stilo Abarth i mam takie pytania a mianowicie na co dokładnie mam zwracać uwagę podczas zakupu auta i jakie jest realne spalanie tego auta.Bo aktualnie mam Opla Corse C LPG 1.2 silnik jest mały i chciał bym coś mocniejszego i biorę pod uwagę w/w samochód.Tak naprawdę Corsa posiada mały silnik ale tak naprawdę to nie jest aż tak małe spalanie trzeba jednak docisnąć troszkę gazu żeby to auto jechało.I ciekaw jestem czy spalanie W Stilo drastycznie będzie większe niż w Corsie.Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
wasil
Klubowicz
Posty: 329
Imie: Wojtek
Auto: Stilo
Silnik: 2.4 20V
Kolor: Grigio Steel
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=5573
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: wasil » 17 mar 2015, 21:24

Jakbyś spojrzał dwa posty wyżej to byś zobaczył jakie jest spalanie a jeżeli uważasz je za nierealne to są wątki na temat spalania na forum, wystarczy tylko poszukać... podobnie jak tematy na co zwrócić uwagę kupując 2.4

ps. będziesz miał niezłe wrażenia przesiadając się z corsy 1.2 na zdrowe 2.4 :twisted:
Obrazek

grzegorzpluta
Nowy Klubowicz
Posty: 11
Imie: Grzegorz
Auto: Pluta
Silnik: 2.4
Kolor: niebieski

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: grzegorzpluta » 25 maja 2015, 15:31

Cześć chłopaki. Jestem nowy i mam kilka pytań.

Zacznę od tego, że w końcu dałem radę przekonać moją drugą połówkę na stilo z 2.4. Mam fajny na oku z instalacją stag 300. Jak sprawuje się selespeed? Tego najbardziej się boję, nie wiem jak i kto to w razie czego naprawi. Na co zwrócić uwagę w razie czego?

Bispol
Nowy Klubowicz
Posty: 42
Imie: Bozydar
Auto: Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: Srebrny
Lokalizacja: Slaskie

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: Bispol » 05 lip 2015, 12:27

Stilo Abarth to jest naprawde fajny samochod, taki bialy kruk w swojej klasie.

Kupujac abartha udal bym sie z nimi do najblizszego ASO przed kupnem, zeby ci podlaczyli skrzynie pod komputer i sprawdzili degradacje sprzegla.

Samo sprzeglo drogie nie jest bo kosztuje 500 zl ale wysprzeglik to juz wiekszy problem ok. 880 zl 790 zl chyba najtaniej.

Druga rzecz jaka bym sprawdzil to przy otwieraniu drzwi Posluchac pompy selespeed, powinna ona chodzic rowno, nie zacinac, przerywac itd, dopiero pod koniec moze zaczac zwalniac.

Biegi powinny wchodzic plynnie bez zgrzytow, auto nie powinno kaczkowac przy ruszaniu jesli kaczkuje to wroc do punktu z ASO, jesli duzo sprzegla jest zuzyte to wymiana jesli auto rusza od 2 tys obrotow w gore tez moze byc objawa wyruchanego sprzegla. Co 50 tys km w tym samochodzie mozna robic kalibracje sprzegla / skrzyni przez co kaczkowanie ustapi Program Fiat ECU.

Nasluchac przy silniku czy nie chodzi na luzie jak diesel ( wariator, oraz czy panewki nie stukaja ), panewki to czesty problem w tym silniku ale nie wynika on z awaryjnosci jednostki tylko zaniedbania uzytkownika, auto lubie sobie spalic oleju trzeba wiec czesto sprawdzac poziom, oraz nienawidzi wysokich obrotow na zimnym silniku .

Selespeed to ogolnie wdzieczna skrzynia, przy 130-160 tys pada pompa selespeed i akumulator cisnienia ( nie wiem czy nie pomylilem nazwy ) koszt to kolo 500 zl z wymiana, sprzeglo i wysprzeglik wiec albo kupic auto ktore ma wiecej niz ten przebieg i sprawdzic na aso czy sprzeglo / wysprzeglik byly wymieniane i nasluchac pompy, ale kupic z mniejszym i naszykowac okolo 2 tys zl gotowki.

Do selespeeda lac tylko Tutele CS i do skrzyni tez tylko Tutele tylko mowic w aso ze do stilo.

Jesli auto nie ma nakladek na progi to napewno z przodu moze byc zjechany lakier / moglby byc malowane nie przejmowal bym sie tym bo z chlapaczami auto nie wyglada, a progi bez nakladek trzeba malowac co rok najlepiej .
Stilo ogolnie nie rdzewieje chyba ze po jakis kraksach, ewentualnie niektore stila slaby punkt maja przy zamku na tylniej klapie oraz listwie nad tablica rejestracyjna. Niektore tak maja niektore nie, jesli to zauwazysz starguj 200 zl, papier scierny i wodny, puszka farby z aso, bezbarwny i zrobisz sobie to za 80-90 zl i spokoj na lata.

W tej klasie za ta cena moim zdaniem lepiej wyposazonego auta chyba nie kupisz, Astra OPC mimo ze szybsza, manual itd. kosztuje o wiele wiecej, ta ma zas problemy z wyciekami w silniku na porzadku dziennym, i nieszczelnymi turbinami .

Ogolnie polecam Auto mimo ze czekalem na nie prawie 5 miesiecy, bo znajomy ktory mi go sprzedawal odstawil do serwisu, zalali nie ten plyn, trzeba bylo go odpompowac ( auto stalo u nich 3 tyg. bo podobno alternator padl i cos tam musieli sciagnac z kads tam, potem ze elektryka az w koncu wzial go stamtad laweta do odpowiedniego chlopa ktory rozwiazal sprawe w 3 dni ), okazalo sie ze wyjechane jest sprzeglo i wysprzeglik, szukanie wysprzeglika i czekanie na niego to okolo tygodnia wzwyz, potem terminy od mechanika + szlifowanie glowicy, wymiana panewek, dwoch tlokow, rozrzadu i filtrow. Na szczescie nie na moj koszt auto kupilem za niecale 8 tys i jestem z niego bardzo zadowlony. Przebieg 137 tys. potwierdzony ksiazkami, przegladami co rocznymi + fakturami z napraw ( auto sprowadzone , cala ksiazka faktur. ) stad problemy ze sprzeglem i cala reszta.

Podsumowujac Stilo czy to JTD 140 km czy 2.4 170 km Buta i przyspieszenie ma, roznica w spalaniu na kozysc JTD, dostepnosci czesci na korzysc JTD, jednak dzwiek, wygoda podczas jazdy, i frajda z 2.4 mocno po stronie wersji Abarth. No i oczywiscie wyposazenie.

Polecam oczywiscie wersje 3 Drzwiowa, bo moim zdaniem wyglada o wiele ladniej ale sa gusta i gusciki.

Pozdrawiam, mam nadzieje ze te wypociny ci wystarcza

Teraz zauwazylem ze post z 25 maja ale moze komus sie przyda.

Awatar użytkownika
Tosterkovsky
Starszy Klubowicz
Posty: 1213
Imie: Piotr
Auto: Fiat
Silnik: 1.9 JTD (85 Kw 115 PS)
Kolor: 841/A (Nero Moire' VR.)
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6364
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: Tosterkovsky » 05 lip 2015, 15:19

Bispol pisze:Jesli auto nie ma nakladek na progi to napewno z przodu moze byc zjechany lakier / moglby byc malowane nie przejmowal bym sie tym bo z chlapaczami auto nie wyglada, a progi bez nakladek trzeba malowac co rok najlepiej .

Cóż... tutaj mijasz się trochę z prawdą. Oryginalne nakładki na progi (te, które ma większość z nas) nie zachodzą aż tak daleko i nadal jest to newralgiczne miejsce ;) Dopiero nakładki z Schumachera mogą wyeliminować tą bolączkę.
Obrazek

Fabbrica Italiana di Automobili Torino

Obrazek

Bispol
Nowy Klubowicz
Posty: 42
Imie: Bozydar
Auto: Abarth
Silnik: 2.4
Kolor: Srebrny
Lokalizacja: Slaskie

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: Bispol » 05 lip 2015, 18:02

Ja w swoim nie mam, nie zamierzam kupowac bo nie jest mi problemem co jakis czas to pomalowac. Przyznam ze myslalem ze te nakladki likwiduja ten problem.

listek
Nowy Klubowicz
Posty: 4
Imie: Paweł
Auto: brak
Silnik: brak
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: listek » 31 lip 2015, 22:28

Ja sie w niedziele własnie wybieram na ogledziny. Popatrze posprawdzam i jak bedzie dobrze to brac i jechać :viva:

Awatar użytkownika
EdaCzk
Nowy Klubowicz
Posty: 19
Imie: Eryk
Auto: stilo
Silnik: 2.4 170KM
Kolor: niebieski
Lokalizacja: Czerwonak

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: EdaCzk » 15 gru 2015, 10:50

Jeśli Stilo to tylko Abarth ! Moc , przyspieszenie, wygoda (automat) , a jak sie postarasz i nie deptasz to spali tyle co golf 4 1.6 105km . A jak deptasz to spali tyle ile wlejesz :-) Pytacie jakie wady? Normalne te rzeczy które się zuzywaja to trzeba wymieniać, a w BMW, czy M-B nie trzeba ? Proste... Ja osobiście polecam ! :facepalm2:

Awatar użytkownika
alton88
Klubowicz
Posty: 573
Imie: Artur
Auto: Fiat Stilo 6 speed
Silnik: 1.4 16v 95KM
Kolor: Czarny metalik
Lokalizacja: Racibórz

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: alton88 » 15 gru 2015, 16:19

Moc może i jest ale przyspieszenie hmm, 9 sekund do 100 km/h w wersji 5 drzwiowej dla mnie szału nie robi.

Awatar użytkownika
adas7
Nowy Klubowicz
Posty: 45
Imie: adam
Auto: Fiat stilo
Silnik: 2.4 170KM
Kolor: niebieski
Prezentacja auta: http://www.fotosik.pl/u/adas77/album/408747
Lokalizacja: Katowice

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: adas7 » 15 gru 2015, 22:36

To i ja napiszę swoje.
Mam rocznik 2002 od 2007 roku, miał wtedy na liczniku 44tys :D. Teraz mam 230tys i wszystko na LPG. Oleju w selespeed i w skrzyni nigdy nie wymieniałem. Filtra powietrza i swiec nigdy nie wymieniłem. Skywindy nigdy nie smarowałem, nie czyściłem. To ja pałowałem nim po torze bez oleju, gdzie komp na każdym zakręcie bipał o braku jego ciśnienia. Ostatnio wymieniłem sprzęgło i wysprzęglik a teraz padła pompa selespeed, ale to wszystko zużycie eksploatacyjne. Motor bierze i zawsze brał olej, ale leję najtańszy półsyntetyk GM, więc to nie problem. Generanie nie dbam o rzeczy, więc stilonowi lekko nie ma, do czasu gdy coś nie odpadnie, albo nie stanie to nie naprawiam. Dla mnie ta cała gadka o panewkach, skrzyni itp to pier.....enie zazdrośników. Zrobiłem nim w sumie 230tys (o ile ktoś nie skręcił przed moim zakupem), dbam tak mało jak tylko się da, szanuję też bardzo niewiele a to ciągle jeździ. Z ustarek nieeksploatacyjnych pamiętam tyle:
- z pięć cewek przerobiłem (10 zł szt)
- czujnik połoźenia wału
Z eksploatacyjnych usterek:
przeguby wew
wysprzęglik
pompa selespeed
żarnik ksenon (po 13 latach w końcu przestał świecić)
termostat
siłowniki klapy
mata pasażera


Nie chcę, żeby to zabrzmiało jak super zachwalanie tego wozu, bo tak nie uważam. Myślę że mam więcej szczęścia niż inni. Życie nauczyło mnie, że nie ma dobrych niepsujących się samochodów, są tylko pechowi użytkownicy.

Miałem 10 lat tico, którym zrobiłem 430tys na LPG, jako młody kierowca, używający pedału gazu binarnie, nie działo się nic a olej lałem stary (ten co ojciec zlał ze swojego też tico), teraz mam matiz i do 100tys zepsuło się dużo więcej rzeczy niż w tico do 430 a to to samo auto w innej budzie.

Nie ma co generalizować, jak ktoś ma pecha to będzie miał na serwisie 5 razy nowego golfa VII i go sprzeda wku...ony zaraz po gwarancji (moja siostra ;) ), jak ktoś go nie ma to zajedzie tiktakiem na "księżyc" lejąc "suchy i niszczący silnik lpg"

PS
tikttak skończył skasowany przez 605 na pewnym skrzyżowaniu.

maria772
Posty: 0
Imie: MARIA
Auto: punto
Silnik: diesel
Kontaktowanie:

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: maria772 » 09 kwie 2016, 09:53

Nie znam sie na autach ale czy to warte jest swojej ceny?

ipman1
Posty: 974
Imie: 123
Auto: Stilo
Silnik: 1.6 16V 103KM LPG

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: ipman1 » 09 kwie 2016, 12:48

maria772 pisze:Nie znam sie na autach ale czy to warte jest swojej ceny?


Ostatnio na forum pojawiło się parę kont, które dodają komentarze przy postach nic nie wnoszące tylko po to żeby były. Nie wiem czy ktoś wykupił pakiet na allegro "nabijanie postów" czy ktoś chce uzyskać dostęp do działu giełda.

Koliana
Nowy Klubowicz
Posty: 1
Imie: Dorota
Auto: stilo
Silnik: 1.6
Kolor: czarny
Kontaktowanie:

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: Koliana » 22 cze 2016, 11:11

Ja też mam rocznik 2007 i jak dla mnie auto jest świetne, jeżdżę tylko do pracy i na zakupy wiec nic więcej nie potrzebuje

bober6662
Nowy Klubowicz
Posty: 2
Imie: Karol
Auto: chce kupić bo mam Bravo
Silnik: najlepiej 2,4
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: bober6662 » 15 wrz 2016, 16:29

Odswieże trochę temat,może ktoś dołoży jakieś newsy odnośnie 2,4...
Mam plan zmienić JTDeka na Stilo 2,4 i szukam wszystkich ZA i Przeciw.

Awatar użytkownika
explicit77
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2265
Imie: Piotr
Auto: Fiat Stilo 3D
Silnik: 1.9 JTD 154KM/307Nm
Kolor: Biały a raczej czarny;)
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=9037
Lokalizacja: Marki

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: explicit77 » 15 wrz 2016, 20:59

Moją opinię już znasz :P . Dodam może tylko iż kolega najchętniej widziałby 2.4 w manualu.
Rap wciąż jest ten sam, to tylko ja jestem starszy.

at123
Nowy Klubowicz
Posty: 4
Imie: Przemo
Auto: Stilo, Idea, 806
Silnik: 2.4 LPG 1.4 LPG 2.1 SVDT
Kolor: śliwkowy? srebrny burgund
Lokalizacja: Jarocin

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: at123 » 15 wrz 2016, 23:29

To i ja coś dodam od siebie. 2.4 w LPG jeżdżę dopiero od miesiąca, co do spalania to mogę powiedzieć że małe nie jest (jak autko przyprowadziłem to potrafiłem zmieścić się w 11 l po paru dniach jazdy, a w zasadzie stania w korkach w mieście spalanie zaczęło kręcić się koło 15 l/100 km, przy frajdzie z jazdy na trasie komp potrafi pokazać spalanie ok 23 l. Olej bierze bo musi - w mojej poprzedniej firmie Stila 1,6 miały normę 1,5 l na 1000 km (czy tyle brały nie wiem - kierowca zawsze brał co się należało:) ). Do oszczędnej jazdy jest Idea też selespeed (ale żona mi ją zabiera), do dalekich podróży jest 806 (prawie autobus i czujesz się jak na kanapie przed telewizorem, a do tego na drogę patrzysz z góry) a Stilo ma dawać frajdę i jak każda przyjemność musi kosztować. Prawdą też jest fakt, że za podobną kwotę nie kupisz "bardziej" uznanych marek z takim wyposażeniem (np. 406 coupe automat z 3l silnikiem - za takim najpierw się rozglądałem, starsze o 3 lata było 2 x droższe). Jak jesteś dusigroszem ;) lub bez stałych dochodów to, to auto nie jest dla Ciebie. Za stilaczem rozglądałem się ok 6 m-cy, bo szukałem koniecznie 2,4 z selespeedem i zagazowanego. Reszta wyjdzie pewnie w praniu - tzn. na drodze.
Takie jest moje zdanie
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
explicit77
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2265
Imie: Piotr
Auto: Fiat Stilo 3D
Silnik: 1.9 JTD 154KM/307Nm
Kolor: Biały a raczej czarny;)
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=9037
Lokalizacja: Marki

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: explicit77 » 15 wrz 2016, 23:40

Nie pomogłeś... ;)
Rap wciąż jest ten sam, to tylko ja jestem starszy.

Awatar użytkownika
Pablox
Nowy Klubowicz
Posty: 114
Imie: Paweł
Auto: Stilo Schuacher
Silnik: 2.4
Kolor: ROSSO CORSA
Prezentacja auta: stilo-schumacher-by-pablox-t10766.html
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: Pablox » 19 wrz 2016, 10:15

W grudniu puknie 3 lata jak mam moje stilo tyle ze moje 2.4 jest w manualu spalanie jeżdżąc po mieście w granicach 9-11 litrów benzyny, jak jezdze bardzo żwawo 12 13. W trasie potrafilem zejsc nawet po niżej 7(jazda 90km/h 100 max), z silnikiem zero problemów, olej bierze okolo 1,1.5l na 10tys km przy przebiegu 107tys. Jedyne co przez ten czas robilem w silniku to sprzęgło i 2 cewki wymieniłem tyle
”Życie się kręci od 4 tysięcy”

Awatar użytkownika
Deversik
Nowy Klubowicz
Posty: 110
Imie: Michał
Auto: Stilo Abarth 3D
Silnik: 2,4 170km
Kolor: verde cristallo
Lokalizacja: Piotrkowice Małe

Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: Deversik » 07 lut 2017, 20:37

Z mojego doświadczenia dodam aby nie oszczędzać na rozrządzie i osprzęcie paska wielorowkowego. Na moje nieszczęście rozwarstwił się i wciągnęło go w rozrząd i wykrzywiło wszystkie zawory ssące. Koszt naprawy około 2-3 tys także na granicy kupna drugiego silnika dobrym stanie. Pasek wielorowkowy jest osiągalny bez problemu ale już klinowy alternatora tylko ASO (około 70zł)
Apropo spalania to benzyna w granicach 11-12l w mieście a gazu około 14-15.
A co do wariatora rozrządu polecałbym zregenerować. Koszt sprężyny w aso około 30 zł. Od czasu awarii już minęło 10tys km i nie ma problemu. Dla zainteresowanych podam numer części ( 0071715450 )

at123
Nowy Klubowicz
Posty: 4
Imie: Przemo
Auto: Stilo, Idea, 806
Silnik: 2.4 LPG 1.4 LPG 2.1 SVDT
Kolor: śliwkowy? srebrny burgund
Lokalizacja: Jarocin

Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: at123 » 13 mar 2017, 21:12

Minęło troszkę czasu, dlatego mogę dorzucić garść uwag:
-Stilo zimą "przećwiczyło" mnie przy wsiadaniu rano przez bagażnik - wiadomo zamarzające linki
-spalanie pomimo/dzięki zimie spadło do 12-15 l (na minus że pół na pół z benzyną - do pracy mam 3 km więc przełączało się na LPG jak trzeba było już wysiadać :(
-wymiana żarówek z przodu - zdejmuj zderzak, zrobisz to szybciej i nie pokaleczysz rąk :)
-wymiana paska alternatora - poprzednik założył "zamiennik" i jak zrobiło się wilgotno to było mnie słychać z daleka, założyłem nowy, kupiony w ASO (80 zł) - zamienniki są dłuższe i nie są :"naciągliwe" - kto wymyślił, żeby alternator nie miał regulacji :(
więcej problemów nie trafiłem, ale jak się ociepli, to drzwi do rozbiórki i wymiana linek - następnej zimy w czołgistę się nie zamierzam bawić.
Autko nadal robi frajdę, i myślę żeby na klapie z tyłu dać duże literki 1.2 LPG :) niech kopara opada :)

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1001
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: pepo » 14 mar 2017, 05:30

Problem z klamkami auta z 2001/2002. Od 2003 nie ma tych problemów są linki koloru zielonego

siwy1296
Starszy Klubowicz
Posty: 1475
Imie: Filip
Auto: Stilo Abarth
Silnik: 2.4 170KM
Prezentacja auta: abarth-by-siwyy-t11680.html

Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: siwy1296 » 14 mar 2017, 05:33

pepo pisze:Problem z klamkami auta z 2001/2002. Od 2003 nie ma tych problemów są linki koloru zielonego http://serwis-tv.com/recykling.html

Ile chcesz za komplet na obie stronu do 3D ?:d

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2017, 15:01 przez siwy1296, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MBaran
Nowy Klubowicz
Posty: 219
Imie: Michał
Auto: Stilo
Silnik: 2.4
Kolor: Grigio Orione Vr. (675)
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=12647
Lokalizacja: Wrocław/Ząbkowice Śląskie

Wady i Zalety Stilo 2,4

Postautor: MBaran » 14 mar 2017, 08:18

Jak to nie ma problemu z klamkami. Ja mam 2005r. a w zimie też wchodziłem bagażnikiem...
Obrazek



Wróć do „Kupujemy Auto”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość