Stilo 3d, 1.8 /2005/ Warszawa

Czy warto kupić to Stilo ? Co w nich się psuje ? Znalazłem ciekawą ofertę ! Miejsce pytań, próśb o porady przed zakupem Fiata Stilo.
Regulamin forum
Nazwa tematu powinna wyglądać następująco:
Wersja i rodzaj silnika / rok prod. / miejscowość


Dla przykładu:
Stilo 3d, 1.6 / 2002r / Warszawa - ...
Stilo 5d, 1.8 / 2003r / Poznań - ...
itp.

Jeżeli chcesz zapytać o więcej niż jedno auto w danym temacie, to do nazwy tematu dopisujesz np: +1
gdzie +1 oznacza ilość dodatkowych linków które zawiera temat.


Dla przykładu:
Stilo MW, 1.9 JTD / 2004r / Częstochowa +1 - ...
Czyli dane auto które was konkretnie interesuje i +1 która oznacza iż w tym temacie zamieszczacie dodatkowy link z ogłoszeniem auta, które również/dodatkowo bierzecie pod uwagę.

Co oznaczają skróty:
3d - wersja trzy drzwiowa;
5d - wersja pięciodrzwiowa;
MW - wersja kombi;
MWup - wersja kombi w pakiecie UpRoad;
SCH - limitowana wersja Schumacher;
Abarth - wersja z silnikiem 2.4l oraz automatyczną skrzynią biegów. Topowa wersja Stilo.
Drabik
Nowy Klubowicz
Posty: 1
Imie: Patryk
Auto: brak
Silnik: brak

Stilo 3d, 1.8 /2005/ Warszawa

Postautor: Drabik » 28 gru 2017, 19:38

Poszukuje samochodu do zakupu i właśnie wpadł mi taki egzemplarz w oko:
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stil ... zpNTc.html
Czy ktoś widział ten samochód? coś może powiedzieć na ten temat?
Dzięki bardzo za wszystkie informacje?

Awatar użytkownika
Kru5z0n
Nowy Klubowicz
Posty: 227
Imie: Grzegorz
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.8 16V 133KM
Kolor: Czarny
Lokalizacja: Radziejów Kujawsko-Pomorskie

Re: Stilo 3d, 1.8 /2005/ Warszawa

Postautor: Kru5z0n » 30 gru 2017, 18:40

Jak to przy kupnie każdego auta wymagana diagnostyka komputerowa + wizyta w OSKP. Przeznaczasz 100zł i już dużo wiesz ile auto wymaga wkładu/pracy. Standardowo sprawność amortyzatorów, stan sprężyn, wahaczy, drążków i co ważne tulei tylnej belki. Podczas jazdy wsłuchiwać się czy nie ma stuków, puków przy skrętach, szarpania, falowania obrotów. Przy oględzinach warto spojrzeć czy nie ma korozji. Auto jest ocynkowane, ale nie wiadomo jaką ma przeszłość a ruda lubi chrupać progi czy podłogę.
Oczywiście najlepiej jest posprawdzać czy wszystko działa. Na pierwszym miejscu climatronik i sprezarka klimatyzacji. Jak działa, to bardzo dobrze. Wszelka elektryka - szyby, lusterka, wspomaganie city itd. Silnik dokładnie obejrzeć z góry jak i z dołu na stacji diagnostycznej. Sprawdzić czy klekocze wariator. Nawet jeśli nie, to na dzień dobry wymiana kpl rozrządu z wariatorem, olejem, filtry i uszczelki = 2tyś.
Jeśli hamulce, sprzęgło spoko auto będzie służyć.



Wróć do „Kupujemy Auto”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości