Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Czy warto kupić to Stilo ? Co w nich się psuje ? Znalazłem ciekawą ofertę ! Miejsce pytań, próśb o porady przed zakupem Fiata Stilo.
Regulamin forum
Nazwa tematu powinna wyglądać następująco:
Wersja i rodzaj silnika / rok prod. / miejscowość


Dla przykładu:
Stilo 3d, 1.6 / 2002r / Warszawa - ...
Stilo 5d, 1.8 / 2003r / Poznań - ...
itp.

Jeżeli chcesz zapytać o więcej niż jedno auto w danym temacie, to do nazwy tematu dopisujesz np: +1
gdzie +1 oznacza ilość dodatkowych linków które zawiera temat.


Dla przykładu:
Stilo MW, 1.9 JTD / 2004r / Częstochowa +1 - ...
Czyli dane auto które was konkretnie interesuje i +1 która oznacza iż w tym temacie zamieszczacie dodatkowy link z ogłoszeniem auta, które również/dodatkowo bierzecie pod uwagę.

Co oznaczają skróty:
3d - wersja trzy drzwiowa;
5d - wersja pięciodrzwiowa;
MW - wersja kombi;
MWup - wersja kombi w pakiecie UpRoad;
SCH - limitowana wersja Schumacher;
Abarth - wersja z silnikiem 2.4l oraz automatyczną skrzynią biegów. Topowa wersja Stilo.
Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 03 cze 2019, 01:22

Cześć,
chciałbym zostać właścicielem Stilo i przeglądam oferty. Nie jest ich w moim rejonie zbyt dużo. Skłaniam się ku silnikowi diesel 1.9, jednak nie mogę zdecydować, czy wolę JTD 115 KM czy późniejszą wersję JTD Multijet 120 - czytałem o tych silnikach na forach, ale nie wyrobiłem sobie opinii, pojawiają się sprzeczne informacje. Który silnik Waszym zdaniem jest bardziej godny uwagi? Czy 120 KM jest faktycznie mniej trwały i droższy w eksploatacji, jak niektórzy twierdzą?
Czy dobrze rozumiem, że 115 KM występuje ze skrzynią 6-biegową, a 120 KM z 5-biegową? Być może to jest jakiś argument za 115... Chyba że przełożenia 5-biegowej w 120 KM niwelują różnice w spalaniu i w obu silnikach na 5 i 6 biegu jedzie się z tą samą prędkością przy podobnych obrotach? Będę wdzięczny za komentarz.

Zaznaczyłem sobie takie oferty, co sądzicie?
1. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stilo-fiat-stilo-2004-1-9-diesel-ID6BWPSc.html
2. https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stilo-fiat-stilo-1-9-mjtd-120-prywatne-ID6BJJ67.html

Nr 1 - 115 KM - ma dobrą cenę (i wciąż do negocjacji), ma też nawet niezły kolor, choć zdjęcia są słabej jakości.
Nr 2 - 120 KM - trochę za drogi, ciekawe, ile udałoby się utargować. Wydaje się ładnie utrzymany, z tyłu ma niestety "sportowe" naklejki,, zastanawiam się, czy dałoby się to usunąć ze zderzaka, nie zostawiając śladów. Takie naklejki mogą niestety sugerować, że właściciel traktował samochód jako wyczynowo sportowy (choć nie musi tak być) :D

Czytałem, jak sprawdzać samochód przed zakupem, pojawiają się wątki sprawdzania komputerem, ale jestem mało zorientowany w tym temacie. Może ktoś z Was jest z Krakowa lub okolic i zechciałby pomóc w zakupie samochodu?
Zależy mi na dobrym egzemplarzu, bo nie wymieniam samochodów za często, jeśli mi służą, jeżdżę do oporu. W zasadzie powinienem mówić o swoich samochodach w liczbie pojedynczej, bo do tej pory miałem tylko jeden, który niedawno musiałem sprzedać, bo po 23 latach rdza już go zeżarła - choć piękne, skórzane wnętrze wyglądało jak nowe.

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 04 cze 2019, 19:04

Nie istnieje Stilo 1.9 115KM z 6 biegową skrzynią biegów. Skrzynie 6 biegowe w dieslu otrzymały wersje 140 konna i 150 konna. W wersji 120 konnej masz tą samą skrzynię co w wersji 115 konnej czyli 5 biegowa skrzynię o oznaczeniu Getrag C605. Różnice mogą być w półosiach jeśli się nie mylę.
Ceny serwisowania 120stki mogą być nieco wyższe ze względu na nieco bardziej nowoczesny/ekologiczny układ wtryskowy (Multijet) - inna pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze. Zaletą wtryskiwaczy w wersji 120 konnej jest możliwość podglądu korekt dawek paliwa przez program diagnostyczny.
Inne może być także sprzęgło, dwumas oraz przepływomierz. W wersji 120KM zdarzały się egzemplarze z z DPF co łatwo poznać po tabliczce znamionowej na pasie przednim pod maską - symbol 0,5 w kwadracie oraz czujnik różnicowy na grodzi tylnej.
Jeśli chodzi o ogłoszenia okolice Krakowa to była kiedyś mekka Stilo, zwłaszcza Olkusz. Nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem ciekawszych egzemplarzy niż te z ogłoszeń które wrzuciłeś - nie ma się co spieszyć.
Auto z ogłoszenia nr 2 (120KM) to wersja po wszystkich liftach (białe tarcze zegarów, srebrny grill), posiada najbardziej optymalny rozmiar felg do tego auta (16 cali), posiada tempomat. Jedyne co budzi zastrzeżenia to pozycja wskazówki temperatury silnika - prawdopodobnie do wymiany termostat. Brak też zdjęcia lewej strony auta na wprost - nie wykluczone, że coś tam było dłubane blacharsko/lakierniczo i jest zauważalny odcień, stąd brak zdjęcia.
Decydując się na wersję 120KM zwróć uwagę na pracę skrzyni biegów (haczenie i stuki podczas zmiany biegów) - bo na to często zwracają uwagę posiadacze tej wersji, łącznie ze mną ;)
Bez Stila nie ma kołaczy.

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 04 cze 2019, 23:16

Dzięki za odpowiedź, nie wiem, skąd mi się wzięła ta 6-biegowa skrzynia w 1.9 115 KM, byłem przekonany, że tam występuje. A w okolicy Krakowa nie ma tych samochodów aż tak wiele - zwłaszcza 3 drzwiowych. Widać też, że chyba coraz mniej chętnych na te samochody - obserwuję serwisy ogłoszeniowe od dłuższego czasu i niektóre zadbane samochody nie sprzedają się od wielu miesięcy, cena leci na łeb - ten z ogłoszenia nr 2 właśnie potaniał do 6.500.

Co do oferty 2 jeszcze - może termostat jest ok, tylko po prostu silnik nie był w pełni rozgrzany (w Stilu wskazówka powinna stać pionowo?). Dowiedziałem się, że ten egzemplarz ma DPF - czy to rzeczywiście problematyczne i lepiej unikać? Sprzedający mówi, że elektronika pokazuje błąd doładowania overboost, pojawiło się to niedawno - czy do dyskwalifikujący problem, który może oznaczać sypiącą się turbinę, czy tylko usterkę czujnika, który nie jest szczególnie drogi? Samochód niedawno przeszedł przegląd. Sprzedający mówi, że nie ma problemu z korozją, zdrowe progi i nadkola, drobne problemy przy zamku tylnej klapy. Zastanawiam się, czy skreślać tę ofertę, czy mimo DPFu i problemów z overboostem poważnie o niej myśleć.

Te auta niby mają ocynk, ale czy rzeczywiście się to sprawdza? Które elementy najszybciej zaczynają gnić, jak z progami i nadkolami?

Ograniczenie wyszukiwania na otomoto do 3-drzwiowych diesli z małopolski daje tylko 2 wyniki. 5-drzwiowych jest więcej, wiadomo. Benzyny nie biorę pod uwagę, chyba że trafi się od razu z LPG - jest taki jeden egzemplarz w Krakowie i to dosyć tani: https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stilo-1-6-16v-z-lpg-polski-salon-dlugie-oplaty-bez-rdzy-klimatyzacja-ID6BVZRg.html

Potraficie określić, jak jest z żywotnością koła dwupasmowego w 1.9 115, 120 i 140?
Ostatnio zmieniony 05 cze 2019, 13:47 przez Beyor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 05 cze 2019, 13:44

Silnik benzynowy 1.6 16V sobie daruj, zwłaszcza z instalacją LPG. Będziesz mieć problemy z ugotowanym sterownikiem, bo to norma w tych wersjah silnikowych.
Błąd doładowania to prawdopodobnie błąd przeładowania wynikający z zapieczonych łopatek turbosprężarki - na dzień dobry 1000 zł za naprawę.
120 letniego auta z DPF lepiej unikać. Kolega właśnie przerabia temat z zapchanym DPF. Dużo nerwów.
Szukaj 115tki z rocznika 2005, albo 120 bez DPF.
Korozja pojawia się wokół zamka tylnej klapy oraz na łączeniu progu z błotnikiem z przodu zwłaszcza jak były grzebane. Piaskują się też ranty błotników u dołu. Korozja występuje również na podwoziu.
Bez Stila nie ma kołaczy.

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 05 cze 2019, 13:56

Dzięki za odpowiedź! W międzyczasie edytowałem swój post, dodając dodatkowe informacje na temat tego 120 KM, ale w zasadzie rozwiałeś wątpliwości. Jeśli DPF faktycznie może generować koszty (choc sprzedający nie jest pewien, czy puszka DPF nie została opróżniona przez poprzedniego właściciela), a problemy z przeładowaniem to może nie być brudny / uszkodzony zawór overboost (stosunkowo tani), lecz sypiąca się turbosprężarka, to chyba jednak się wycofam - choć poza tym stan auta., jak mówi sprzedawca, dobry, dopiero co przeszło przegląd, rdza tylko przy zamku tylnej klapy.

A co sądzisz o silniku 140 KM? Kolega z KMS sprzedaje: https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stilo-140km-fabrycznie-bez-dpf-ID6BOI9L.html
Ale tutaj progi do zrobienia, co w sumie oznaczałoby minimum 9.500 zł za ten samochód (i czy to normalne, że progi tak szybko zostały zjedzone?) - obserwuję rynek i taka cena wydaje mi się mocno zawyżona, niezależnie od troski, jaką sprzedający otoczył to auto (rynek niestety jej nie uwzględnia, miałem ten sam problem, jak sprzedawałem swoje zadbane auto - niedawne naprawy nie wpływały znacznie na cenę i były to pieniądze nie do odzyskania).

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 05 cze 2019, 15:15

Każdy sprzedający będzie podawał najtańszy wariant usterki w aucie które sprzedaje. Jeśli to "tylko" zawór sterowania turbiną (co niewykluczone), to niech go sprzedający wymieni i wtedy można dalej rozmawiać. To tylko godzina pracy mechanika. Aktualnym, ważnym przeglądem bym się nie sugerował. W Polsce jedni przegląd przechodzą, a drudzy przegląd podbijają...
Wskazówka temperatury za 5 dwunasta to oczywiście może być kwestia nie rozgrzanego w pełni silnika. Ja obstawiam jednak opcję termostatu do wymiany ;)
DPF w każdym starym dieslu jest mniej lub bardziej problematyczny. Jeśli robisz długie trasy miałby jeszcze sens pod warunkiem, że wcześniej sprawdzisz kondycję filtra lub jego brak. Można to łatwo zdiagnozować, potrzebujesz jedynie program diagnostyczny Multiecuscan i kabel ELM327 lub niebieski KKL. Po parametrach zapełnienia, przebiegach, ciśnienia na wydechu można wywnioskować czy wciąż działa, a jeśli tak jak często się wypala.

To Stilo z silnikiem 140KM całkiem do rzeczy. Jedyną wadą może być ta jasna tapicerka, która szybko łapie brud. Poza tym, klimatronik, radio z MP3, czujniki parkowania, felgi 16, podłokietnik i oczywiście skrzynia 6 biegowa. Z tym silnikiem nie było chyba większych problemów i raczej nie występowały z filtrem DPF, co zresztą widać na tym przykładzie - wartość w kwadracie na tabliczce znamionowej to 1,28.
Bez Stila nie ma kołaczy.

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 05 cze 2019, 15:29

Nie mam kabli i programu diagnostycznego, a przede wszystkim nie mam komputera z Windowsem, dlatego pytałem, czy znalazłby się ktoś na forum, kto za zgrzewkę piwa zechciałby pomóc w ocenie auta, jakby znalazło się coś w Kr lub okolicy. Ale z tego 120 KM DPF odpuszczam póki co, monitorując ofertę, bo początkowa cena to było 8,5 tys, teraz 6,5 tys., a auta nikt nawet nie obejrzał. Jest ładnie utrzymane i dobrze wyposażone.

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 05 cze 2019, 16:46

Jeśli nie szukasz 3d to ten 140 konny 5 drzwiowy Stilo całkiem do rzeczy. Progi byś jakoś ogarnął. Kolor lakieru ciemny, więc śladów interwencji specjalnie widać nie będzie. Egzemplarz jest całkiem nieźle wyposażony, brakuje jedynie tempomatu, który możesz sobie dołożyć.
Szkoda, że forum zdycha, jeszcze 3 lata temu miałbyś las rąk chętnych do oględzin auta.

Tu jest fajne Stilo, ale od Ciebie to jest niezła wycieczka

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stil ... f0358d79b8

Sprzedający to handlarz specjalizujący się w Stilo. Opinii na jego temat nie znam.

No i oczywiście Stilo z Olkusza

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stil ... d7a2b9eaa0

To polift czyli silnik Opla z regulacją luzów na płytki i klapkami w kolektorze - ponoć. Ci co mieli niech się wypowiedzą. Wygląda na zadbany. Ale tak jak wspominałem, to auto z Olkusza, trzeba uważać ;)
Bez Stila nie ma kołaczy.

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 05 cze 2019, 17:33

Dzięki! Do Gorzowa nie pojadę, za daleko :) Ciekawa historia z tym Olkuszem jako zagłębiem Fiatów Stilo!
Początkowo ograniczałem wybór do egzemplarzy 3-drzwiowych, ale już nie wykluczam 5-drzwiowych. Podoba mi się poliftowy grill i białe zegary, ale mimo wszystko zainteresowałem się tym nieco starszym Stilo 140 KM, o którym mówimy - zrobić progi to nie problem, ale wtedy wychodzi 9.500 zł za ten samochód, a to to przy obecnych cenach Stilo kwota zdecydowanie zbyt wysoka - to jednak 14-letni Fiat cieszący się niewielkim zainteresowaniem.

Zauważyłem właśnie, że forum nie tętni życiem, obawiam się, że ma to związek ze stopniowym odchodzeniem tego samochodu do historii. Obserwuję różne oferty, ceny zadbanych egzemplarzy spadają od początkowych 10 tys do 6 tys. i wciąż nie mogą się sprzedać. Tym akurat się nie zrażam, bo nie zmieniam często samochodów i jeśli tylko auto będzie sprawne, to będę nim jeździł do oporu i akceptuję fakt, że za jakiś czas sam odsprzedam go po cenie złomu.

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 05 cze 2019, 18:45

Mnie się akurat białe zegary oraz srebrny grill nie podobają, ale to kwestia gustu oczywiście. Pamiętaj że cena w ogłoszeniu to cena wyjściowa, możesz się targować. Możesz też poczekać na kolejne, ciekawsze oferty.
Pamiętaj o jednej bardzo ważnej rzeczy. Silniki JTD mimo, że pancerne znane są ze średniej a nawet niskiej kultury pracy. Wibracje i głośna praca zwłaszcza w okresie zimowym to norma. Prawdopodobnie jest to wina zawieszenia silnika czyli poduszek itd. Weź pod lupę wersję 1.4 w benzynie. Niestety są kiepsko wyposażone fabrycznie.
Bez Stila nie ma kołaczy.

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 05 cze 2019, 19:11

A to prawda, że JTD multijet pracują z wyższą kulturą? Może nie być dużych różnic między JTD 115 KM i JTDm 120 KM, bo oba są 8 zaworowe, ale 140 KM jest 16 zaworowy.

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 05 cze 2019, 19:59

Niby tak ale nie miałem okazji porównać.
Bez Stila nie ma kołaczy.

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 06 cze 2019, 17:59

A czy są roczniki, których z jakiegoś powodu lepiej unikać lub jakiś rocznik graniczny, po którym pojawiają się poprawione egzemplarze?

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 06 cze 2019, 19:02

Lepiej unikać najstarszych roczników z racji "chorób wieku dzięciego", szans na korozję, problemów z bogatszą niż w nowszych wersjach elektroniką. Szukaj po nowszych Stilo z bogatym wyposażeniem. I nie spiesz się, co tydzień pojawia się coś nowego. Lifty w Stilo niewiele zmieniły, były to właściwie zmiany kosmetyczne poza oczywiście zmianą silnika 1.2 na 1.4 (2004) i fiatowski 1.6 16V na oplowski 1.6 16V w 2006 roku, wprowadzenie 150 konnego Multijeta (2006). Generalnie Stilo z rocznika na rocznik kastrowane było z wielu fajnych opcji (czujniki deszczu/zmierzchu).

Ja miałem kupić Stilo z silnikiem 1.6 16V w kolorze grafitu jak w ogłoszeniu poniżej ale mnie ktoś ubiegł

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-stil ... a7ec96929a

Moim zdaniem to najlepszy kolor dla Stilo. Ten egzemplarz posiada właściwie wszystko co potrzeba: tempomat, podłokietnik, multikiera. Brakuje jedynie czujników parkowania. Oczywiście na wersję 1.6 16 należy uważać ze względu awaryjny sterowniki silnika. Sporo posiadaczy Stilo z tym walczyło, część zamiast naprawiać po prostu auto sprzedawała...
Bez Stila nie ma kołaczy.

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5141
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Mazi » 06 cze 2019, 22:08

Należy dodać, że lifty po 2004 roku głównie ogołociły wiązkę samochodu i jeśli ktoś kupi biedniejszą wersje wyposażenia, a chce kiedyś się pobawić w dołożenie czegoś do swojego stilo, musi liczyć się wtedy z tym, że nie będzie miał instalacji pod to czego nie ma fizycznie na wyposażeniu. W wersjach przed liftem często wiszą gotowe wolne wtyczki. Ponadto ja sam mam wersję z 2002 roku i jedynym problemem z elektroniką to kostki od poduszek, które ponoć po 2004 zostały poprawione.
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED / DUALOGIC viewtopic.php?f=36&t=11584&start=25

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 88
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Beyor » 07 cze 2019, 12:33

Mazi pisze:musi liczyć się wtedy z tym, że nie będzie miał instalacji pod to czego nie ma fizycznie na wyposażeniu. W wersjach przed liftem często wiszą gotowe wolne wtyczki


Czyli do Stilo z 2005 nie będzie można dołożyć tempomatu na zasadzie plug and play?

krisbe
Starszy Klubowicz
**
Posty: 1304
Imie: Krzysiek
Auto: Stilo
Silnik: 1.9 JTD Multijet
Kolor: Rosso Corsa
Prezentacja auta: http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=12725
Lokalizacja: Katowice

Re: RE: Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: krisbe » 07 cze 2019, 13:05

Beyor pisze:
Mazi pisze:musi liczyć się wtedy z tym, że nie będzie miał instalacji pod to czego nie ma fizycznie na wyposażeniu. W wersjach przed liftem często wiszą gotowe wolne wtyczki


Czyli do Stilo z 2005 nie będzie można dołożyć tempomatu na zasadzie plug and play?
Nie ma reguły. Ale zakładać można, że raczej jej nie będzie. Co nie znaczy, że nie da się dołożyć :)

Awatar użytkownika
Stiłonisław
Starszy Klubowicz
Posty: 1379
Imie: .
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 Multijet 8V 120 KM

Re: Stilo 3d, 1.9 /2007r/ Kraków +1

Postautor: Stiłonisław » 07 cze 2019, 15:11

Beyor pisze:Czyli do Stilo z 2005 nie będzie można dołożyć tempomatu na zasadzie plug and play?

W moim Stilo w wersji wyposażenia ACTIVE z 2006 wyprodukowanym na rynek niemiecki taka możliwość była. Była wiązka z wtyczką pod tempomat. Wystarczyło jedynie aktywować kontrolkę na desce rozdzielczej. Ale tak jak napisał krisbe, nie ma reguły.
Bez Stila nie ma kołaczy.



Wróć do „Kupujemy Auto”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości