Potrzebna pomoc z radiem

Subwoofery, skrzynie, głośniki, radiootwarzacze.
Ranas
Nowy Klubowicz
Imie: Hubert
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD
Kolor: Granatowy

Potrzebna pomoc z radiem

Postautor: Ranas » 25 lut 2019, 23:10

Mam problem z radiem fabrycznym, nie czyta mi w ogóle płyt CD. Czyszczenie całego lasera wyszłoby ponad stówę, dlatego rozważam dołożenie drugie tyle żeby zaopatrzyć się w nowe radio 1din, myślałem nad Pioneer np tym:
https://allegro.pl/oferta/pioneer-mvh-s ... witemShare

Do tego ramkę na radio i byłoby dobrze chyba.

Ale z tego co widzę, to radio ma chyba tylko wejście na 4 głośniki, a auto ma ich 6. Jestem kompletnie Zielony w temacie samochodów bo to mój pierwszy wóz, a jak staram się czytać to forum to 70% z tego mam wrażenie że pisane jest w innym języku. Dlatego proszę też o wyrozumiałość starych wyjadaczy.
Radio chętnie bym zostawił, bo ma wiele funkcji, wcale się źle nie prezentuje, ale brak możliwości odtwarzania CD, AUX, BT ani nawet USB, sprawia że innego wyjścia chyba nie mam. Dlatego proszę was o pomoc w tym zadaniu :D

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
AdamuS91
Moderator
Imie: Adam
Auto: Fiat Stilo Hatchback 3D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: 632 BLACK METALLESCENTE
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&p=215072#p215072
Kontaktowanie:

Re: Potrzebna pomoc z radiem

Postautor: AdamuS91 » 26 lut 2019, 06:16

Spokojnie będzie pasować tak na prawdę masz 4 głośniki a na przodzie jest zestaw odseparowany czyli rozbity na głośnik tweeter i midbass ale to idzie po jednych przewodach. Cała operacja to podłączenie kostek ISO i dołożenie ramki. Osobiście polecam taka z wymienną szufladką bo zawsze idzie ja wyjąć i włożyć również radio 2 DIN a i jakość wykonania i montażu jest ok. Co do podłączenia pamiętać należy o zmostkowaniu żółtego z czerwonym aby działało zasilanie w Stilo. viewtopic.php?f=31&t=18184

wieczok666
Nowy Klubowicz
Imie: Kamil
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD

Re: Potrzebna pomoc z radiem