Obrazek

Obrazek

CV STILO 3D 140KM by IT

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:ssij: :D ;D ;) :) ;( ;/ :8 :o :( :| :P :x :wtf: :hah: :sarkazm: :drunk: :kara: :spam: :bye: :faint: :facepalm: :omg: :hurra: :razz: :dupa: :ban: :piwo: :clap: :clap2: :jump: :kwiaty: :modkaukaz: :offtop: :rzygi: :> :killer: :* :bry: :bry2: :siema: :czerwonakar: :sleep: :pocieszacz: :] :orc:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: CV STILO 3D 140KM by IT

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: Toro » 20 paź 2018, 21:39

A masz fotki jak upchnales intercooler i orurowanie na aucie? Bo z tego co widze to zalozyles intercooler, ktory ma wlot z jednej, a wylot z drugiej strony.

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: krisbe » 03 paź 2018, 16:28

Boguś a możesz opisać jak TPMS podłączyłeś?

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: BS » 16 wrz 2018, 05:45

Dzisiaj jeszcze siedzę na działce ale może w końcu pod stadion zajedziemy?

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 15 wrz 2018, 21:46

Wiec spotkajmy sie

Wysłane z mojego K10000 przy użyciu Tapatalka

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: BS » 12 wrz 2018, 15:46

Boguś moja żona chce sprzedać stilo więc ... :)

Re: RE: Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 12 wrz 2018, 15:18

Toro pisze:Intercooler wodny :D

Minęło już kilka miesięcy od momentu gdy o nim wspomniałeś. Założyłeś go już? Mógłbyś opisać efekt?

Rozumiem, że chłodzenie intercoolera wodnego jest przy użyciu osobnego układu wody. Jak to rozegrałeś pod maską? Gdzie dałeś intercooler wodny, dodatkową chłodnicę płynu (jeśli jest?), pompę układu, zbiornik wyrównawczy? Monitorujesz temperaturę czynnika chłodzącego? W klasycznym rozwiązaniu na intercooler leci zawsze "świeże" powietrze, a w przypadku zamkniętego układu z niezmieniającym się czynnikiem to jego temperatura będzie wzrastać w trakcie jazdy.. Tak teoretycznie może to być problem.
No nadal nie.Mozliwe nawet ze wystawie na sprzedaz swoje ukochane stilo ,ale najpierw musze kupic inne stilo.Co do wody .No cooz duzo roboty wiecprojekty czekaja.Choc ostatnio doswietlenie ledowe zrobilem.Wymienilem sprzeglo docisk i wysprzeglik

Wysłane z mojego K10000 przy użyciu Tapatalka

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: Toro » 15 sie 2018, 16:16

Intercooler wodny :D

Minęło już kilka miesięcy od momentu gdy o nim wspomniałeś. Założyłeś go już? Mógłbyś opisać efekt?

Rozumiem, że chłodzenie intercoolera wodnego jest przy użyciu osobnego układu wody. Jak to rozegrałeś pod maską? Gdzie dałeś intercooler wodny, dodatkową chłodnicę płynu (jeśli jest?), pompę układu, zbiornik wyrównawczy? Monitorujesz temperaturę czynnika chłodzącego? W klasycznym rozwiązaniu na intercooler leci zawsze "świeże" powietrze, a w przypadku zamkniętego układu z niezmieniającym się czynnikiem to jego temperatura będzie wzrastać w trakcie jazdy.. Tak teoretycznie może to być problem.

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: Mazi » 19 kwie 2018, 10:40

Heh niestety nie ma opcji "podziękuj" :P
Zmniejszenie laga jest logicznym efektem bo zmniejszy się pojemność układu dolotowego, oraz odległość od samego turbo ;) lubie takie nietypowe rozwiązania.

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 19 kwie 2018, 09:27

Mazi nie wiem gdzie się dziekuje za post ,ale lepiej bym tego nie opisał . Załozyłem frontowy IC i pod niego podepne wodę wieć woda bedzie sie chłodzić na froncie :-) moze i wojennym .
Wielkim PLUSEM tego rozwiazania powinno być BRAK LAGA w momecie naciśniecia pedału gazu . Czas reakcji skraca sie o 2/3 w stosunku do zbudowania odpowiedniej kompresji w dolocie ,a już we frontowym to całkiem odczuwalne.
Kupiona juz pompa 38l/m do cieczy czekam tylko na wąż który zepnie cała instalacje. Pozyjemy zobaczymy . Na początek miesiąca maja szykuje sie jeszcze na instalację LPG :-) Wymażoną instalację

Added in 4 minutes 25 seconds:
PS a takie coś wleciało wczesniej tzn w tym jeszcze miesiacu i z tym przyjade na stadion dziś

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: Mazi » 18 kwie 2018, 09:14

Tak zwany intercooler wodny.

"W sytuacji kiedy mamy do dyspozycji za mało miejsca, aby zastosować klasyczny intercooler, lub jeśli instalacja innych elementów nie pozwala na takie rozwiązanie, możemy użyć intercoolera wodnego. W przypadku samochodów przeznaczonych do wyścigów po prostej, to rozwiązanie będzie najlepszym.

Układ z intercoolerem wodnym ma co prawda więcej elementów, ale mamy wiele możliwości ich rozmieszczenia, a same podzespoły są bardziej kompaktowe. Główną zaletą takiego systemu chłodzenia jest istota stosowania wody, jako czynnika wymiany ciepła. Ciecze mają znacznie lepsze właściwości przejmowania ciepła ze stanów stałych niż gazy. W tym przypadku, woda będzie lepiej odprowadzać ciepło z aluminium niż powietrze."

Re: RE: Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: krisbe » 18 kwie 2018, 06:51

Boguś a co to ma na celu? Możesz zdradzić?

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 16 kwie 2018, 11:40

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: piotrek194 » 07 mar 2018, 21:36

IT pisze: Nie nie zrobilem tego


Haha dzięki za odpowiedź ale teraz już nie mam diesla tylko abartha :)

Re: CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 07 mar 2018, 19:47

piotrek194 pisze:Siema cześć i czołem, powiedz mi czy ostatecznie wpiąłeś w swoje auto zawór MBC ? Jeśli tak to jak odczucia względem jazdy ? Robiłeś pod to program ? i czy jakieś negatywne skutki się pojawiły ? BTW to masz turbinę bez zmiennej geometrii ?
Nie nie zrobilem tego

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: piotrek194 » 09 cze 2017, 22:05

Siema cześć i czołem, powiedz mi czy ostatecznie wpiąłeś w swoje auto zawór MBC ? Jeśli tak to jak odczucia względem jazdy ? Robiłeś pod to program ? i czy jakieś negatywne skutki się pojawiły ? BTW to masz turbinę bez zmiennej geometrii ?

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: explicit77 » 15 kwie 2017, 21:32

Tendencyjne przyznaję lecz czuję że tym razem w tym konkretnym przypadku muszę zatem zapytam. Domyślam się iż jesteś świadomy że w dyszlu LPG na dziś dzień jeżeli już to oszczędności przynosi raczej znikome a tak naprawdę raczej zwłaszcza wziąwszy pod uwagę iż wpadł ktoś ewidentnie szalony by pchać to w kilkunastoletnie auto...
Oj tam, oj tam. I wtedy wchodzi kto? Ta dam, może i nie cały na biało ale On ci to - BOGDAN :D
No i fajnie :8
Pozdrawiam.

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 15 kwie 2017, 21:07

explicit77 pisze:Qr Bbpost
Pod pedałem hamulca
faktycznie jest cos takiego pod sprzeglem

Odebralem dzis auto .Nie mialem czasu na testy ,ale wydaje mi sie ze znaczaco lepiej zbiera sie od 2000obrotow
138016 tyle ma teraz na liczniku + 200 000 jak cofnelem i powiem waam ze mechanik uwaza ze to oryginalna dwumasa i sprzeglo .Fakt to ostatnia chwila byla na wymiane ,ale moze jednak to jego oryginalny przebieg.,
Chyba w miesiacu maj zakladam LPG :jump: . Potem dostrajanie turbiny na hamowni i zobaczymy czy moc będzie z nami :kwiaty:
Jescze pozostalo doszczelnienie ukladu od sprzegla
olej wymienilem na motul 0w40

Added in 3 minutes 10 seconds:
NSX pisze:Qr Bbpost Jaki teraz masz olej i jakie spalanie?
olej 0w40 motul .Spalanie jeszcze nie wiem powinno zmalec .Poinformuje .Musze jeszcze wymienic kola bo mam ladne nowe pomalowane pieknie

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: explicit77 » 13 kwie 2017, 21:51

Łolaboga, mój Ty uwielbiany Bogdanie, Ty żyjesz? No i fajnie, tak bardzo już mi brakowalo tego Twego bajania. Jak widzę dalej dajesz się doić z kasy temu swemu góru jedyny taki. Chetnie bym go poznał kiedyś.
P.S.
Pod pedałem hamulca wysprzęglika żadnego ni ma :P
Pozdrawiam i ściskam z sił calych serdecznie i szczerze :hurra:

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: NSX » 13 kwie 2017, 14:43

Jaki teraz masz olej i jakie spalanie?

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: krisbe » 13 kwie 2017, 13:55

Same okładziny z kevlaru dadzą potencjał na większe przeniesienie momentu na pewno. Tylko czy reszta nie dostanie za bardzo po tyłku.

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 13 kwie 2017, 11:32

No to auto znowu u mechanika
dwumas
sprzegło wzmacniane kewlarem i robione na zamówienie. Ma być gotowe na 230 kon
wysprzeglik ten pod pedałem hamulca
rozrusznik tez robiony na zamówienie ,aby przy niższym prądzie krecił szybciej silnikiem .
wymiana oleju tym razem wybrałem oczywiscie motulla ,ale 0W40 .Zobacze jak sie bedzie zachowywał motor
filtr ileju i powietrza oczywiscie przy okazji

Mam juz odnowione felgi ,poprostowane pomalowane .Teraz tylko zawieśc i wyważyć . Jakieś opony pewno w garazu znajdę.
Takie tam wiosenne przymiarki do "POWER by STILO" obecnie mapa na 170 wgrana .
Bede jeszcze musiał gdzies na hamownie podjechać ,aby mi zestroili turbine i bedzie się działo i :bry2: :bry:

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 13 mar 2017, 21:41

Ic mi sie rozszczelnul bede musial wyslac do reklamacji .Gumy wytrzymaly

Wyslane ze idiotPhone 8S

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: IT » 03 mar 2017, 20:19

Pomoc drogowa

Wyslane ze idiotPhone 8S

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: BS » 03 mar 2017, 18:09

Co za .... co się stało się Boguś?
Amator cudzej własności?

CV STILO 3D 140KM by IT

Post autor: ryan_cooper5 » 03 mar 2017, 17:12

albo ktoś Ci wybił za karę za te czerwone koła ;D

Na górę